Eredivisie speelronde 23

Eredivisie speelronde 23

  • VVV!

    Stemmen: 2 22,2%
  • PSV!

    Stemmen: 3 33,3%
  • Ajax!

    Stemmen: 2 22,2%
  • Feyenoord!

    Stemmen: 2 22,2%
  • FC Emmen!

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    9

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik vond voor rust overigens ook al dat Fortuna defensief zeer instabiel was, alleen profiteerden wij daar niet van door buitenspel te lopen of heel slordig te zijn.

Ik voor rust al gezegd dat we, ondanks die 2-0 , hier gewoon met 2-6 moesten winnen. Dat gevoel had ik ook echt. Ik ben wel geschrokken van het verschil van Fortuna voor en na de kerst.
 

JMD

Well-known member
Belangrijke dag voor de competitie vandaag. Met de op papier staande (lastige) duels van Ajax en PSV is werkelijk elke optie voor de stand van vanmiddag rond 17.00 (Ajax verkleint het gat tot 1 punt tot PSV staat 7 punten los) mogelijk.

De opstellingen van ADO en Ajax:
ADO DEN HAAG: Zwinkels,Malone,
Beugelsdijk,Kanon,Meijers,Immers,
El Khayati,Bakker,Becker,Necid,
Goossens

AJAX: Onana,Mazraoui,De Ligt,Blind,
Tagliafico,v.d.Beek,Ziyech,De Jong,
Neres,Dolberg,Tadic
 

Batigoal

Well-known member
Zo zeg, Heerenveen mag wel een grote bos bloemen sturen naar de scheids. Wat een beschamend optreden van Van Boekel.

En NAC is wel rijp voor de Eerste Divisie. Wat een armoe.
 

Totti

New member
Hele belangrijke puntjes gister, mooi was anders. Weer een typerende wedstrijd voor dit seizoen, vol met goals en slordigheden. Prachtige goal van Mitchel van Bergen weer, die voorspel ik een grote toekomst. En ik vermoed dat ze zich bij Vitesse nog wel eens voor de kop gaan slaan dat ze die zo makkelijk weggedaan hebben.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
ADO maakt in balbezit soms echt onbegrijpelijke keuzes. Er liggen gewoon kansen om veel meer te profiteren van de slordigheid van Ajax.
 

JMD

Well-known member
Dat wordt VARren...

Wordt penalty + rood

Edit: huh?? Hij raakt helemaal niks aan de bal.


Verder speelt De Jong dit ook wel slecht uit natuurlijk
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat wordt VARren...

Wordt penalty + rood

Edit: huh?? Hij raakt helemaal niks aan de bal.


Verder speelt De Jong dit ook wel slecht uit natuurlijk

Welnee joh, niks aan de hand.

Wat ik niet begrijp is dat het onderbreken van een veelbelovende aanval vandaag blijkbaar geen geel is. Al een paar keer gezien.

En goaall!
 

erka

Well-known member
Dat gat in de verdediging van Ajax was nog groter dan het gat in de ozonlaag.
 
Bovenaan