Eredivisie speelronde 23

Eredivisie speelronde 23

  • VVV!

    Stemmen: 2 22,2%
  • PSV!

    Stemmen: 3 33,3%
  • Ajax!

    Stemmen: 2 22,2%
  • Feyenoord!

    Stemmen: 2 22,2%
  • FC Emmen!

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    9

Abubakari

Well-known member
Een schijnbaar onterechte kaart zoals die wel een keer of 10 per weekend wordt gegeven. Waarom deze dan geseponeerd zou moeten worden is me ook een raadsel.

Zo onterecht als deze zie je ze niet veel, en zeker niet 10 keer per weekend. Dit is waarschijnlijk de onterechtste gele kaart van het seizoen.
 

Joost

Well-known member
Een schijnbaar onterechte kaart zoals die wel een keer of 10 per weekend wordt gegeven. Waarom deze dan geseponeerd zou moeten worden is me ook een raadsel.

Wat wel had gekund is dat de arbiter de kaart had teruggetrokken als hij in de catacombe had gehoord dat er geen overtreding had plaatsgevonden. Dat zou natuurlijk tegen de regels zijn want dan zou hij externe hulpmiddelen hebben gehad maar zolang het spel nog niet hervat is kan de kaart nog worden teruggetrokken. Dat is overigens niet gebeurt want hij is gewoon op het wedstrijdformulier gezet.
 

RickPSV

Active member
Een schijnbaar onterechte kaart zoals die wel een keer of 10 per weekend wordt gegeven. Waarom deze dan geseponeerd zou moeten worden is me ook een raadsel.

Buiten deze gele kaart vond ik dat deze scheids wel een prima match floot. Ook vind ik deze scheids qua persoonlijkheid een goede man.
 

Janssen

Well-known member
Met frisse tegenzin op weg naar het stadion. Het schijnt dat Mac-Intosh meteen in de basis staat.
 

JFK

Well-known member
Is volgens mij toch nog nooit gebeurd dat een gele kaart is geseponeerd?

Wijnstekers in de begin jaren ?80.
Dat was een wedstrijd tegen Groningen. Hij ontving een slaande beweging van ik dacht Jos Roosien. De scheids wilde naar Roosien lopen, maar Wijnstekers nam het voor Roosien op door te zeggen dat hij dat niet met opzet deed.
Kreeg Wijnstekers als beloning voor zijn goede daad de gele kaart gepresenteerd. Later is deze kaart door de KNVB geseponeerd.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Mihajlovic eruit ten faveure van Johnsen en Yuki voor Schaars.

Hup Heerenveen!
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Zou iemand Rienstra en Yuki een verbod op duels aangaan en omschakelen hebben gegeven?Stelletje primadonna's.Lammers idem. Slapjanus.Fortuna heeft echt alleen maar middelmaat, maar wij denken even lekker te gaan voetballen op die ijsbaan daar. Ongelooflijk gebrek aan instelling dit.
En onze trainer laat het gebeuren. Totaal geen motivator. Opzouten!
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wie heeft die ijsbaan daar in Sittard neergelegd trouwens? Echt bizar hoeveel mensen er uitglijden.

Verder moet je hier natuurlijk gewoon dik winnen. Ze denken alleen even lekker te komen ballen, terwijl het allemaal begint met duels aangaan en winnen. Strijden voor iedere meter.

Juffertjes zijn het.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dat was nooit van z’n leven een corner waaruit de goal valt.

En Smeets had geel moeten hebben en Rienstra een strafschop/vrije trap toen hij op de hak werd getrapt.

Wel mooi moment voor een treffer trouwens, die 46e minuut.
 
Bovenaan