Eredivisie speelronde 23

Eredivisie speelronde 23

  • VVV!

    Stemmen: 2 22,2%
  • PSV!

    Stemmen: 3 33,3%
  • Ajax!

    Stemmen: 2 22,2%
  • Feyenoord!

    Stemmen: 2 22,2%
  • FC Emmen!

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    9

Mommiej

Well-known member
Ajax kan wel vragen om wedstrijd terug te draaien naar 2 maart en dan met louter onder 17 spelers komen opdagen. Wordt het nog nulletje of 5 voor Ajax tegen PEC.
 

Pascallovic

Well-known member
Ajax kan wel vragen om wedstrijd terug te draaien naar 2 maart en dan met louter onder 17 spelers komen opdagen. Wordt het nog nulletje of 5 voor Ajax tegen PEC.
Misschien had men zich in Zwolle met de wedstrijd van dit weekend kunnen bezig houden in plaats van met randzaken.
 

RickPSV

Active member

Wat heeft die Van Boekel toch? Die kan echt niet meer fluiten. Ik dacht dat ie ging kijken voor de rode kaart, wat overigens ook terecht zou zijn als ie die gegeven had. Maar die penal terugdraaien? Was wel heeeel apart.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Polletje uitblinker op de ijsbaan vanavond.

Dikverdiende en belangrijke zege in Zitterd.

Ik blijf het trouwens onbegrijpelijk vinden hoe weinig verdedigende discipline er bij ons team is. Yuki, Rienstra, Lammers, Mihajlovic, Johnsen. Denken alleen maar in balbezit. Totaal geen karakter, ondanks dat je voetballend hewoon best goed bent.
 

gevegt

Well-known member
Wat heeft die Van Boekel toch? Die kan echt niet meer fluiten. Ik dacht dat ie ging kijken voor de rode kaart, wat overigens ook terecht zou zijn als ie die gegeven had. Maar die penal terugdraaien? Was wel heeeel apart.

Voor de wedstrijd werd er al gesuggereerd dat hij wel eens zou laten zien dat hij Fortuna niet zou sparen omdat hij uit Limburg komt.
 

stc

Well-known member
Voor de wedstrijd werd er al gesuggereerd dat hij wel eens zou laten zien dat hij Fortuna niet zou sparen omdat hij uit Limburg komt.

Moet in principe niet uitmaken. Anders zou je als je uit bv Zuid Holland komt als scheidsrechter Feyenoord, Sparta, Ado, Excelsior en Dordrecht niet moeten sparen
 
Bovenaan