Eredivisie Speelronde 23

Eredivisie Speelronde 23

• Totaal aantal stemmers
    15
  • Opiniepeiling gesloten .

stc

Well-known member
Als de tegenstander van elke kans een doelpunt weet te maken, zou betreffende speler niet in de Eredivisie spelen.

Dan zou die tegen PSV spelen en scoren en daarna pas vertrekken. Dit tekent het huidige niveau van de eredivisie.

JMD

Well-known member
Brenet dekte weer eens lucht bij de voorzet... En dat terwijl hij op dat moment op rechts stond, notabene zijn goede kant.

JMD

Well-known member
De laatste keer dat PSV ?cht goed speelde en ook scoorde was bij Groningen, toen het voor rust echt goed speelde. Daarna is het eigenlijk slechts bij vlagen acceptabel.

JMD

Well-known member
Damn. Bal van de lijn gehaald door Chabot. Mevrouw Chabot krijgt het rustig vanavond want dit doet pijn...

vakx2.0

Banned
De laatste keer dat PSV ?cht goed speelde en ook scoorde was bij Groningen, toen het voor rust echt goed speelde. Daarna is het eigenlijk slechts bij vlagen acceptabel.

Liever geen Groningen scenario vandaag. Wat 'n kut 1-1 was dat

vakx2.0

Banned
Heb die hele wedstrijd uit mn hoofd verbannen... weet alleen dat het in extremis en zwaar onterecht gelijk werd.

Dus liever geen Groningen scenario

JMD

Well-known member
Ach welnee, Sparta is aanvallend niveau Jupiler League. Jullie gaan er gewoon met een ruime 1-0 overheen.

Haha... Je zag deze problemen voor PSV vanavond gewoon aankomen... Slecht spelen wordt ooit bestraft, zelfs als je tegen de nummer laatst speelt.

Geen diepte, geen beweging... Dat wordt je niet fataal als je 1-0 voorkomt, maar 1-0 achter is dan wel een groot probleem.
Gelukkig ben ik zo meteen weg, hoef ik me de rest van de avond niet te ergeren aan dat gepruts.

Vanavond verliezen, over 2 weken onze standaard nederlaag in de Kuip en het gat is weer gewoon 1 punt. (of Ajax moet punten laten liggen bij een gehandicapt Zwolle...)

Miramar

Well-known member
Haha... Je zag deze problemen voor PSV vanavond gewoon aankomen... Slecht spelen wordt ooit bestraft, zelfs als je tegen de nummer laatst speelt.

Geen diepte, geen beweging... Dat wordt je niet fataal als je 1-0 voorkomt, maar 1-0 achter is dan wel een groot probleem.
Gelukkig ben ik zo meteen weg, hoef ik me de rest van de avond niet te ergeren aan dat gepruts.

Vanavond verliezen, over 2 weken onze standaard nederlaag in de Kuip en het gat is weer gewoon 1 punt. (of Ajax moet punten laten liggen bij een gehandicapt Zwolle...)
Spartanen is niks. 1-3 of meer.

JMD

Well-known member
Bergwijn, lul, je mag de bal ook wel eens afspelen....

Gewoon Pereiro ipv Bergwijn en dan Lozano naar links svp.

Bovenaan