Als de tegenstander van elke kans een doelpunt weet te maken, zou betreffende speler niet in de Eredivisie spelen.
Dan zou die tegen PSV spelen en scoren en daarna pas vertrekken. Dit tekent het huidige niveau van de eredivisie.
Als de tegenstander van elke kans een doelpunt weet te maken, zou betreffende speler niet in de Eredivisie spelen.
1-0 Sparta
1-0 Sparta
Nijhuis heeft zich weer eens voorgenomen om er een lekker 'mannelijke' wedstrijd van te maken.
1-0 Sparta
Nu moet PSV aan de bak en kunnen ze laten zien hoe goed ze kunnen voetballen.
De laatste keer dat PSV ?cht goed speelde en ook scoorde was bij Groningen, toen het voor rust echt goed speelde. Daarna is het eigenlijk slechts bij vlagen acceptabel.
Liever geen Groningen scenario vandaag. Wat 'n kut 1-1 was dat
Ach welnee, Sparta is aanvallend niveau Jupiler League. Jullie gaan er gewoon met een ruime 1-0 overheen.
Spartanen is niks. 1-3 of meer.Haha... Je zag deze problemen voor PSV vanavond gewoon aankomen... Slecht spelen wordt ooit bestraft, zelfs als je tegen de nummer laatst speelt.
Geen diepte, geen beweging... Dat wordt je niet fataal als je 1-0 voorkomt, maar 1-0 achter is dan wel een groot probleem.
Gelukkig ben ik zo meteen weg, hoef ik me de rest van de avond niet te ergeren aan dat gepruts.
Vanavond verliezen, over 2 weken onze standaard nederlaag in de Kuip en het gat is weer gewoon 1 punt. (of Ajax moet punten laten liggen bij een gehandicapt Zwolle...)
Spartanen is niks. 1-3 of meer.