Top opstelling van PSV wat weer minimaal 45 minuten keihard door de ondergrens gaat.
Ongelooflijk h??? Elk duel maar maximaal 45 minuten goed spelen en minimaal 45 minuten dramatisch spelen en toch mogen blijven staan...
Heb jij een betere?
Waarom nooit eens van start me Lozano op linksvoor (ipv Bergwijn), Luuk in de spits en Pereiro rechtsvoor?
Waarom nooit eens van start me Lozano op linksvoor (ipv Bergwijn), Luuk in de spits en Pereiro rechtsvoor?
De hele opstelling eens compleet omgooien lijkt me een goede oplossing. Gewoon de reserves erin. (op Zoet na)
Omdat Luuk nu beter bediend kan worden.
De hele opstelling eens compleet omgooien lijkt me een goede oplossing. Gewoon de reserves erin. (op Zoet na)
Bijvoorbeeld dit dus. Of gewoon rechtsvoor leeg laten en een aanvallende middenvelder erbij. Of 4-4-2 gaan spelen.
Heb jij een betere?
En dan gaat iedereen weer naar binnen en komt Luuk niet meer in het spel voor. Nu heb je juist meer variatie.Ik weet het niet. Niet dat Pereiro zo'n topindruk maakt... maar Lozano is volgens mij beter op links. En Bergwijn vind ik - helaas - erg matig.
Top opstelling van PSV wat weer minimaal 45 minuten keihard door de ondergrens gaat.
Er is niet echt een betere opstelling. Ze hebben niet beter. Alleen wat wisselingen van posities.
En dan gaat iedereen weer naar binnen en komt Luuk niet meer in het spel voor. Nu heb je juist meer variatie.
Welja, en dan geen kampioen worden. Dat jou dat een goed idee lijkt verbaast me niets.
Ik vind ze de laatste wedstrijden ook al zo veel naar binnen trekken. Bergwijn slingert ze zelden voor het doel...
Met deze opstelling gaat het uiteindelijk ook mis.