Eredivisie Speelronde 23

Eredivisie Speelronde 23


  • Totaal aantal stemmers
    15
  • Opiniepeiling gesloten .

JMD

Well-known member
De 22 man die om 19.45 af gaan trappen op het Kasteel:
SPARTA R'DAM: Huth,Holst,Fischer,
Chabot,Nelom,Sanusi,Dougall,v.Moorsel,
Brogno,Friday,Ahannach

PSV: Zoet,Arias,Schwaab,Isimat-Mirin,
Brenet,Ramselaar,Mauro J?nior,Hendrix,
Lozano,De Jong,Bergwijn
 

stc

Well-known member
Ongelooflijk h??? Elk duel maar maximaal 45 minuten goed spelen en minimaal 45 minuten dramatisch spelen en toch mogen blijven staan...

Afgelopen woensdag waren het 2 minuten die goed waren. Toch is de opstelling goed genoeg om bijna elke wedstrijd te winnen. Hopelijk wint PSV, want dan kan ik met een gerust naar werk daar een Spartaan fan met contacten binnen Sparta een collega van me is.
 

JMD

Well-known member
Op slag van rust komt Heracles op 1-0 tegen Willem II. Even ervoor miste een Tilburger voor het lege doel de kans op 0-1.
 

vakx2.0

Banned
Waarom nooit eens van start me Lozano op linksvoor (ipv Bergwijn), Luuk in de spits en Pereiro rechtsvoor?
 

JMD

Well-known member
Waarom nooit eens van start me Lozano op linksvoor (ipv Bergwijn), Luuk in de spits en Pereiro rechtsvoor?

Bijvoorbeeld dit dus. Of gewoon rechtsvoor leeg laten en een aanvallende middenvelder erbij. Of 4-4-2 gaan spelen.
 

gevegt

Well-known member
Bijvoorbeeld dit dus. Of gewoon rechtsvoor leeg laten en een aanvallende middenvelder erbij. Of 4-4-2 gaan spelen.

In balbezit spelen we al regelmatig met twee verdedigers. Aanvallender is bijna niet mogelijk.
 

gevegt

Well-known member
Ik weet het niet. Niet dat Pereiro zo'n topindruk maakt... maar Lozano is volgens mij beter op links. En Bergwijn vind ik - helaas - erg matig.
En dan gaat iedereen weer naar binnen en komt Luuk niet meer in het spel voor. Nu heb je juist meer variatie.
 

gevegt

Well-known member
Ik vind ze de laatste wedstrijden ook al zo veel naar binnen trekken. Bergwijn slingert ze zelden voor het doel...

Dat klopt. Vandaar dat Cocu hem liever ziet met Arias bij hem. Vooral omdat Bergwijn vaak niet zo snel naar achteren loopt dan naar voren.
 

vakx2.0

Banned
Met deze opstelling gaat het uiteindelijk ook mis.

Nee hoor. Driemaal clean sheet achter elkaar. Telkens karrevrachten aan kansen. Nu alleen nog afmaken. En dat laatste staat los van het systeem... meer een kwestie van het vizier scherp zetten.
 
Bovenaan