Eredivisie Speelronde 23

Eredivisie Speelronde 23


  • Totaal aantal stemmers
    15
  • Opiniepeiling gesloten .

stc

Well-known member
Dan begrijp ik je eerste post niet.

Hup PSV!

Was meer cynisme. Met dit materiaal kan je geen betere opstelling maken. Alleen Lozano moet op links. Verdedigend heb je eigenlijk niet beter. Daarnaast is van Ginkel belangrijk op het middenveld. Maar hem heb je nodig in de toppers deze en volgende maand.
 

gevegt

Well-known member
Was meer cynisme. Met dit materiaal kan je geen betere opstelling maken. Alleen Lozano moet op links. Verdedigend heb je eigenlijk niet beter. Daarnaast is van Ginkel belangrijk op het middenveld. Maar hem heb je nodig in de toppers deze en volgende maand.

Als jij je nu ook al cynische grapjes gaat maken, wordt het wel heel erg verwarrend allemaal.
 

vakx2.0

Banned
Ligt ook aan de andere ploegen die gewoon niet beter kunnen om PSV pijn te doen

Tuurlijk. Dat zijn de echte losers.

Maar anderhalf jaar geen thuisnederlaag, mwoah.... ik ben niet zo eigenwijs om te denken dat ik het beter weet dan de coach die dat voor elkaar heeft gekregen. :)
 

stc

Well-known member
Als jij je nu ook al cynische grapjes gaat maken, wordt het wel heel erg verwarrend allemaal.

Hoezo? Verwacht je van mij eerlijke antwoorden en scherpe analyses? Zijn de cynische grapjes alleen voor jou, vakx 2.0 en JMD voorbehouden?
 

gevegt

Well-known member
Hoezo? Verwacht je van mij eerlijke antwoorden en scherpe analyses? Zijn de cynische grapjes alleen voor jou, vakx 2.0 en JMD voorbehouden?
Die laatste twee doen dat nooit en JMD weet niet eens wat het is.
Anders dan je vlijmscherpe analyses past cynisme niet zo bij jou. Ik zal er aan moeten wennen.

Hup PSV!
 

stc

Well-known member
Die laatste twee doen dat nooit en JMD weet niet eens wat het is.
Anders dan je vlijmscherpe analyses past cynisme niet zo bij jou. Ik zal er aan moeten wennen.

Hup PSV!

Ik zal proberen om geen cynisme meer toe te passen, maar soms ontkom ik er niet aan. Dit komt mede door de kritische fans die voor, naast en achter me zitten in het stadion van PSV>
 

gevegt

Well-known member
Ik zal proberen om geen cynisme meer toe te passen, maar soms ontkom ik er niet aan. Dit komt mede door de kritische fans die voor, naast en achter me zitten in het stadion van PSV>
Je moet gewoon doen wat je wil.
Alleen nooit op JFK reageren.
 

vakx2.0

Banned
Scorebordjournalistiek.

Tuurlijk. Maar hij rijgt de records momenteel aan elkaar. Never change a winning concept... je zou wel gek zijn om alles te veranderen.

Vergeet niet dat we dit jaar niet de allerbeste selectie hebben. Het stomste wat je kan doen is dan een ingespeeld team uit elkaar trekken.
 

stc

Well-known member
Scorebordjournalistiek.

Heeft niets met scorebordjournalistiek te maken. Heeft met een aantal factoren te maken, te weten; een goede keeper in het doel, factor geluk, slechte afwerking van de tegenstanders en een te verdedigende instelling van de tegenstanders die hopen te kunnen scoren uit een counter.
 

gevegt

Well-known member
Heeft niets met scorebordjournalistiek te maken. Heeft met een aantal factoren te maken, te weten; een goede keeper in het doel, factor geluk, slechte afwerking van de tegenstanders en een te verdedigende instelling van de tegenstanders die hopen te kunnen scoren uit een counter.

Zo ken ik je weer!:duim:

En je ziet meteen dat die andere twee er geen verstand van hebben.
 

stc

Well-known member
Zo ken ik je weer!:duim:

En je ziet meteen dat die andere twee er geen verstand van hebben.

Uiteraard bieden Isimat, Brenet en Schwaab de tegenstanders genoeg kansen om te scoren, maar helaas doen de tegenstanders weinig tot niets om PSV pijn te doen.
 

Ska P 187

Well-known member
Dat zijn op de keeper na allemaal factoren die je niet zelf in de hand hebt.
Al een beetje zenuwachtig?
 

gevegt

Well-known member
Uiteraard bieden Isimat, Brenet en Schwaab de tegenstanders genoeg kansen om te scoren, maar helaas doen de tegenstanders weinig tot niets om PSV pijn te doen.

Als de tegenstander van elke kans een doelpunt weet te maken, zou betreffende speler niet in de Eredivisie spelen.
 
Bovenaan