Eredivisie Speelronde 22

JMD

Well-known member
Net als in Enschede had je het duel voor rust al in de tas moeten hebben en kom je gewoon in de problemen...

JMD

Well-known member
Tering Lozano, leg die bal terug naar de penaltystip daar staat iemand klaar om te vuren.

Maar nee hoor, voor de 20e keer deze avond hoog over.

JMD

Well-known member
Wat is dat toch met PSV dat het steeds maar 1 helft goed speelt? Gemakzucht?

JMD

Well-known member
PSV leed dit seizoen 2 nederlagen, bij Heerenveen en Ajax, beide keren op zondag.
Het speelde 1x gelijk, bij Groningen, dat deed het op een woensdag, waarbij de gelijkmaker van de Groningers viel in blessuretijd.
Krijgen we een herhaling van zetten? Zou tevens een herhaling zijn van 2 seizoenen geleden, toen Excelsior in blessuretijd de 1-1 maakte.

Jamel

Administrator
Forumleiding
1-1 afgekeurd. Hands.
Terecht.

Ja, zonde. Excelsior vergeet eigenlijk al 20 minuten lang om echt vol gas voor de gelijkmaker te gaan. Angst voor de counter, denk ik. Maar hier was echt wat te halen.

gevegt

Well-known member
G?rtler maakt de 1-0 voor Utrecht. De supporters die hem de eerste wedstrijden uitfloten, juichen hem nu toe.

JMD

Well-known member
Ja, zonde. Excelsior vergeet eigenlijk al 20 minuten lang om echt vol gas voor de gelijkmaker te gaan. Angst voor de counter, denk ik. Maar hier was echt wat te halen.

Is ook wel logisch denk ik. Want de keren dat Excelsior flink wat man voorin had, kwam PSV er steeds gevaarlijk uit. Op andere momenten is Excelsior na rust niet in de problemen gekomen.

Bovenaan