Eredivisie Speelronde 22

Joost

Well-known member
Ik heb er serieus nog nooit van gehoord. Maar goed wat een kul dat dat spandoek werd weggehaald. In Tilburg deden ze overigens ook weer mee met het wk supportertje pesten. De supporters hadden een jubileumactie, vantevoren aangekondigd en goedgekeurd door Willem II, maar op het laatste moment begon er een hoofdstewardje moeilijk te doen waardoor het allemaal niet doorging.

Over de wedstrijd verder maar geen woorden meer aan vuil maken. We mochten het eeuwenoude gezegde weer eens van stal halen: "Is prins carnaval in 't land, dan speult VVV wie ein krant."

Waar ik dan wel nog wat woorden aan wil vuil maken is de schorsing van Danny Post. Hij kreeg tegen Feyenoord een gele kaart omdat Vilhena hem probeerde weg te duwen (zag wel best komisch uit overigens). Post deed verder helemaal niks. Vanwege die belachelijke regel dat de twee "aanstichters" geel dienen te krijgen, kreeg Post dus ook een kaart. Het is echt een vrijbrief om iemand een rode kaart aan te naaien. Gauw schrappen die regel en kaarten geven aan mensen die daadwerkelijk iets doen (meestal degenen die zich ermee gaan bemoeien).

Juist daardoor zie je dat scheidsrechters bij zulke situaties vaak geen 2e geel willen trekken.

Ik ken dat nummer ook niet overigens.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ook niet en ken toch wel een hoop clubliederen in Nederlands, of in elk geval de nummers die regelmatig voorbij komen.

Feyenoord, Feyenoord, wat gaan we doen vandaag? Wij gaan winnen, maar met hoeveel is de vraag. Die zingen we zelfs tegen Ajax. Jij bent toch wel in De Kuip geweest toen het nog mocht?
 

Pascallovic

Well-known member
Feyenoord, Feyenoord, wat gaan we doen vandaag? Wij gaan winnen, maar met hoeveel is de vraag. Die zingen we zelfs tegen Ajax. Jij bent toch wel in De Kuip geweest toen het nog mocht?
Nee, helaas. Bezoek pas sinds 2007 uitwedstrijden.
 

De Wolf

Well-known member
Wanneer je regelmatig wedstrijden van Feyenoord ziet kom je dit nummer van Cock van der Palm wel tegen.
 
Bovenaan