Eredivisie speelronde 21

Eef de Kip

Well-known member
Dat we kansrijk waren tegen Real had ik al losgelaten maar ik had al zo'n voorgevoel dat je met dit toevalsvoetbal op dat kutplastic ook weer punten gaat verliezen. Slecht spelen en dan ook nog in de 1e versnelling tsja, die jongens hebben natuurlijk ook al zo veel gewonnen de laatste paar jaar.
 

gevegt

Well-known member
Dat we kansrijk waren tegen Real had ik al losgelaten maar ik had al zo'n voorgevoel dat je met dit toevalsvoetbal op dat kutplastic ook weer punten gaat verliezen. Slecht spelen en dan ook nog in de 1e versnelling tsja, die jongens hebben natuurlijk ook al zo veel gewonnen de laatste paar jaar.

Ik vond Real anders ook niet zo bijster goed.
 

Pascallovic

Well-known member
Bij zo'n blessurebehandeling ook niet even je ploeg bij elkaar roepen om te vragen waar ze mee bezig zijn.
 

JMD

Well-known member
Dat we kansrijk waren tegen Real had ik al losgelaten
Tegen het Real van december had je als Ajax zijnde best nog een kans gehad, maar de pest is idd dat er 2 maanden tussen zit. Precies waar een hele hoop mensen al bang voor waren, namelijk dat Real gewoon niet zo slecht kan blijven als het toen was.


Dit is toch gewoon geel voor Huntelaar?
 

JMD

Well-known member
Als je even ervoor zelf de bal niet uitspeelt als een Ajacied geblesseerd op de grond ligt hoef je natuurlijk niet te verwachten dat Ajax dat wel doet als er 1 van jou op de grond ligt.
 

Pascallovic

Well-known member
Niet zo negatief, Frenkie de Jong was daar dichtbij 2-0.

Tadic ook weer fantastisch. Die staat elke keer op als h er niet loopt. Vandaag ook weer zeer nadrukkelijk aanwezig.
Tadic is heel vaak slecht. Vorige week ook, maar hij staat op het eind op het scoreformulier, dus dan valt het niet op.
 
Bovenaan