Eredivisie speelronde 21

Janssen

Well-known member
@ Janssen, hoe speelde Excelsior dit weekeinde?
Hoe schat je de kansen voor Fc Emmen uit bij Excelsior voor komend weekeinde?

Ik vond Excelsior drie keer niks. Kregen wel wat kansjes tegen onze gelegenheidsverdediging maar Fortuna had er ook nog meer kunnen maken.

Emmen heb ik pas 1 keer gezien dit seizoen, kan ik weinig over zeggen.
 

Bonehead

Well-known member
X heeft in elk geval een paar keer een foto geplaatst van iemand waar Kjell Scherpen een kleine jongen naast is.

Het is een beetje kinderachtig om X uit te maken voor grootste calimero, maar het is in elk geval de langst calimero.

@ Bonehead:
Gefeliciteerd!

Thanks. Half zeven wedstrijden zijn sowieso niet aan mij besteed, maar gezien het niveau van de wedstrijden het hele seizoen heb ik ook niet de moeite genomen om eerder naar huis te gaan om de wedstrijd op TV te zien. Toen de Ajaxsupporters steeds zuurder gingen kijken ben ik in de rust toch maar naar huis gefietst om de tweede helft te kijken. En ik was blij verrast met het veldspel. Waarom het dan nu in 1 keer wel kan zal wel komen omdat Heracles mentaal zeer zwak is en alleen kan opladen voor een wedstrijd tegen Ajax. Zaterdag zal het dus wel weer kut zijn.
 

Atreides

Well-known member
Ik vond Excelsior drie keer niks. Kregen wel wat kansjes tegen onze gelegenheidsverdediging maar Fortuna had er ook nog meer kunnen maken.

Emmen heb ik pas 1 keer gezien dit seizoen, kan ik weinig over zeggen.

Thanks, zag er op de samenvatting vrij goed uit. Maar was de gelegenheidsdefensie een beetje vergeten/ontschoten.

Geeft de burger moed.

Gaf zelf trouwens voor het eerst mee als offici?le uitsupporter bij Fc Emmen in de eredivisie. :eek:mg:

Thanks. Half zeven wedstrijden zijn sowieso niet aan mij besteed, maar gezien het niveau van de wedstrijden het hele seizoen heb ik ook niet de moeite genomen om eerder naar huis te gaan om de wedstrijd op TV te zien. Toen de Ajaxsupporters steeds zuurder gingen kijken ben ik in de rust toch maar naar huis gefietst om de tweede helft te kijken. En ik was blij verrast met het veldspel. Waarom het dan nu in 1 keer wel kan zal wel komen omdat Heracles mentaal zeer zwak is en alleen kan opladen voor een wedstrijd tegen Ajax. Zaterdag zal het dus wel weer kut zijn.

Haha. Geniet er van maat! Wel weer een klassiek Bonehead verslag. :duim:
 
Bovenaan