Eredivisie speelronde 21

JMD

Well-known member
PSV komt dus voor het eerst na de winterstop op achterstand, en van 'de rode loper' lijkt voorlopig geen sprake.
 

JMD

Well-known member
Vakx is opeens weer terug en JMD post voor het eerst in 24 jaar dat PSV gaat winnen. Dus de 1-0 van Utrecht is volkomen logisch.

:)

Jammer. Ik post al weken dat PSV zijn duel gaat winnen. Alleen voor het uitduel in de Kuip was ik niet zeker... (en over het duel in Friesland volgende week)
 

JMD

Well-known member
PSV begint zoals het vorige week voor rust speelde. Te traag, en niet nauwkeurig, veel postbodevoetbal en balletjes breed. Daardoor kan het de tegenstander niet in verlegenheid brengen.
 

JMD

Well-known member
Pas de 4e keer dit seizoen overigens dat PSV achterstand komt, na Grunn uit, Feyenoord uit en AZ thuis.
 

Pascallovic

Well-known member
Snugger die Letschert, geef je de VAR aanleiding om die bal op de stip te leggen, wat eigenlijk ook gewoon had gemoeten.
 

vakx2.0

Banned
Goed, dat weten we dan ook weer. Je mag voortaan gewoon aan shirtjes trekken van spitsen ... kan allemaal in de ED.
 

willy

Active member
Dan kan je hem alvast opschrijven, PSV krijgt in de tweede helft dus wel een penalty.
Zeer waarschijnlijk voor net zo'n overtreding.
 

stc

Well-known member
PSV staat achter en gaat dit niet meer te boven komen. Utrecht gaat nog counteren waardoor PSV met nog meer gaat verliezen.
 

stc

Well-known member
Ik had gehoopt dat PSV hier zou winnen, zeker na het verlies van Ajax gisteren. Helaas gaat dat vandaag niet gebeuren.
 

stc

Well-known member
Ik hoop dat v Bommel straks in de rust nog wat kan doen. Ze moeten eerst naar zichzelf kijken, want van scheidsrechters kan je nooit winnen.
 
Bovenaan