Eredivisie speelronde 21

vakx2.0

Banned
Steven "ik denk dat ik mijn been gebroken heb" Bergwijn en Chucky "au au au ik heb een zware hersenschudding", Lozano morgen alweer in de selectie.

Wat zit er in dat water daar in Eindhoven?

Lozano heeft er anders twee weken uitgelegen en speelde ook vorige week al niet. Is twee weken volgens jou "abnormaal kort"? Volgens mij is het een volkomen normale herstel/veiligheidsperiode na een hersenschudding.
 

noordooster

Well-known member
Zou het in het belang van het Nederlands voetbal niet beter zijn als Ajax met zijn tweede elftal/ beloftenteam gewoon mag uitkomen in de eredivisie ?
Dat had na het kampioenschap van vorig seizoen mooi gekund.
 

Janssen

Well-known member
Ninaj en Heerings geblesseerd, Pinto en Essers geschorst. We missen dus de complete verdediging.
 

stc

Well-known member
FORTUNA SITTARD: Koselev, Ciranni, Rodr?guez, Ram?rez, Ospitalieri, Diemers, Smeets, Balic, Lamprou, Novakovich, Semedo

EXCELSIOR: Damen, Fortes, Mattheij, Oude Kotte, Burnet, Koolwijk, Messaoud, Schouten, Edwards, El Hamdaoui, Bruins
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hup Excelsior! Ik vrees alleen dat dit niet helemaal de meest optimale opstelling voor deze wedstrijd is, gezien het veld in Sittard. Alle drie de aanvallers komen vooral in de bal en dus is er amper diepgang. Terwijl het hanteren van een lange bal achter de laatste lijn van Fortuna juist het meest effectief zou kunnen zijn.
 
Bovenaan