Eredivisie speelronde 21

MWLC

Well-known member
Blij met de 3 punten,maar niet met het spel. De nieuwe trainer en mvg hebben een hoop werk te doen.
 

vakx2.0

Banned
Wat is er gebeurd dan?

Hij was z'n praatje aan het doen. Ze startte de beelden vervolgens te snel in. Schakelde toen toch nog even terug naar de studio ... en daar zagen we Tom, de handen ten hemel gehesen, een gefrustreerd pirouetje maken.

Was leuk.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Steven "ik denk dat ik mijn been gebroken heb" Bergwijn en Chucky "au au au ik heb een zware hersenschudding", Lozano morgen alweer in de selectie.

Wat zit er in dat water daar in Eindhoven?
 

stc

Well-known member
Leuk en aardig dat Ajax verloren heeft. Nu moet PSV nog eens winnen daar in Utrecht. Aan de stand is PSV dat wel verplicht. We zullen zien,
 

Maasveld

Well-known member
Hij was z'n praatje aan het doen. Ze startte de beelden vervolgens te snel in. Schakelde toen toch nog even terug naar de studio ... en daar zagen we Tom, de handen ten hemel gehesen, een gefrustreerd pirouetje maken.

Was leuk.
Was ze lekker?
 

SanMark.

Well-known member
Hij was z'n praatje aan het doen. Ze startte de beelden vervolgens te snel in. Schakelde toen toch nog even terug naar de studio ... en daar zagen we Tom, de handen ten hemel gehesen, een gefrustreerd pirouetje maken.

Was leuk.

Waarom zou dat zijn ? Het is toch algemeen bekend dat Tom Egbers een Heracles fan is.
 
Bovenaan