Zie de beelden nu. Als dit een goal van PSV of Ajax of Feyenoord is keurt ie hem nooit af.
Zie de beelden nu. Als dit een goal van PSV of Ajax of Feyenoord is keurt ie hem nooit af.
Hij kan hem nu terugzien. Ik geloof er niks van dat de scheidsrechter bij het bekijken van de beelden laat meewegen dat het in het voordeel of nadeel van de topclub is. Wel is dit een beslissing waarbij je weer afhankelijk van de scheidsrechter bent. Nijhuis zou dit denk ik niet hebben afgekeurd.Zie de beelden nu. Als dit een goal van PSV of Ajax of Feyenoord is keurt ie hem nooit af.
Opstelling PSV
Zoet; Dumfries, Schwaab, Viergever, Angeli?o; Rosario, Hendrix, Pereiro; Lozano, De Jong, Bergwijn
Reserves
Room, Van Osch, Isimat, Malen, Obispo, Rigo, Gakpo, Sainsbury, Ramselaar, Mauro, Teze
Haha Labyad.mg:
Ik zou gewoon niet weten waar Ajax hem zou moeten zetten dat het een succes kan worden. Het is geen buitenspeler en voor het middenveld is ie niet goed genoeg.Ajax/Labyad is echt zo'n huwelijk waarvan je op voorhand al bijna zeker weet dat het gaat mislukken.
Luckassen dus niet eens op de bank.
En Thomas nog niet speelgerechtigd? Of nog niet fit genoeg?
Wat is de opstelling van Fortuna?Opstelling PSV
Zoet; Dumfries, Schwaab, Viergever, Angeli?o; Rosario, Hendrix, Pereiro; Lozano, De Jong, Bergwijn
Reserves
Room, Van Osch, Isimat, Malen, Obispo, Rigo, Gakpo, Sainsbury, Ramselaar, Mauro, Teze
Wat is de opstelling van Fortuna?