Eredivisie speelronde 13

..


  • Totaal aantal stemmers
    5

Jamel

Administrator
Forumleiding
Niet om het één of ander, maar als beide lijnen 'op elkaar' liggen, is het toch letterlijk op één lijn en dus geen buitenspel?
 

gevegt

Well-known member
Vaessen redt in de laatste minuut RKC en helpt zijn ploeg aan de onterechte overwinning.
 

Batigoal

Well-known member
Afgelopen. Lekker om weer eens ontspannen naar een wedstrijd van Ajax te kunnen kijken. Prima gespeeld, Vitesse heel erg slecht. Die gaan rechtstreeks richting de KKD op deze manier.
 

Abubakari

Well-known member
Inderdaad. En Abubakari heeft er ook geen kijk op, kunnen we wel stellen.
Omdat ik vanmiddag naar Werder ben gaan kijken?🙂

Ik heb gewoon een erg hoge pet op van de voorspellingen van stc, die zit er wat PSV betreft vrijwel nooit naast. Nu wel eens een keer maar dat kan dus zelfs stc een keertje overkomen.

Batigoal had ik ook hoger ingeschat, een moeilijke wedstrijd verwachten thuis tegen dit Vitesse.🙁 Wel sneu dat die wereldgoal van Vitesse afgekeurd werd.
Ik vond het ondanks de hoge uitslag trouwens niet echt goed.
 

JMD

Well-known member
Batigoal had ik ook hoger ingeschat, een moeilijke wedstrijd verwachten thuis tegen dit Vitesse.🙁 Wel sneu dat die wereldgoal van Vitesse afgekeurd werd.
Inderdaad, maak je zo'n wereldgoal en wordt die (op zulke kleine marges) afgekeurd...

Ik vond het ondanks de hoge uitslag trouwens niet echt goed.
Ik denk dat je momenteel niet meer van dit Ajax kan verwachten. Gewoon de punten halen (en des te lekkerder dat het dan met een ruime zege gebeurt, hoe slecht Vitesse ook is...) tot de winterstop en dan in de winterstop eventueel 1 of 2 nieuwe spelers en goed trainen en dan een goede 2e seizoenshelft draaien en zelfs top 4 (misschien top 3, want ook AZ overtuigt niet) halen...
 

JMD

Well-known member
Overigens gaf die afgekeurde buitenspelgoal ook precies aan dat het weer net iets beter gaat met Ajax. Tegen PSV valt de belangrijke 3-2 net binnen de marges van goed zijn, tegen Vitesse net buiten de marges van goed zijn. Ten tijde van de topper tegen PSV viel werkelijk alles voor Ajax net verkeerd, daar was die goal echt een voorbeeld van.
 
Bovenaan