JMD
Well-known member
Ze begonnen iig sterk, maar komen nu heel lullig 0-2 achterHups twente! Snel een sneaky 1-1 svp...
Ze begonnen iig sterk, maar komen nu heel lullig 0-2 achterHups twente! Snel een sneaky 1-1 svp...
Duel is normaal gesproken idd gespeeld, maar de titelrace nog lang niet…0-2 klaar PSV kampioen. Kutkeeper
Fc Twente kan nog altijd gelijkspelen of winnen. Ook met 10 man.0-2 klaar PSV kampioen. Kutkeeper
Dat zou idd kunnen, zelfs met 9 man indien nodig.Fc Twente kan nog altijd gelijkspelen of winnen. Ook met 10 man.
Poeh, van de opstelling van Ajax wordt je niet vrolijk. Zwakste team van het seizoen denk ik. Gelukkig spelen we ook tegen de (als het goed is) zwakste tegenstander tot nu toe, maar gemakkelijk zal het niet gaan vanavond.
Dat zou zomaar kunnen.Schokeffect van Sturing: 0-2 voor Vitesse 😆
Zijn idd wel de gevaarlijkste duels, zo tegen een club met een nieuwe trainer…Dat zou zomaar kunnen.
Ben wel benieuwd wat akpom vanuit de basis kan, als invaller maakte hij snel goals…Poeh, van de opstelling van Ajax wordt je niet vrolijk. Zwakste team van het seizoen denk ik. Gelukkig spelen we ook tegen de (als het goed is) zwakste tegenstander tot nu toe, maar gemakkelijk zal het niet gaan vanavond.
PSV gaat daar bij Twente gewoon ouderwets verliezen.
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Een domme actie bedoel je hopelijk?Bakayoko ontsnapt hier aan een rode kaart..
Laat hier zien gewoon dom te zijn…