Eredivisie speelronde 13

..


  • Totaal aantal stemmers
    5

Batigoal

Well-known member
Poeh, van de opstelling van Ajax wordt je niet vrolijk. Zwakste team van het seizoen denk ik. Gelukkig spelen we ook tegen de (als het goed is) zwakste tegenstander tot nu toe, maar gemakkelijk zal het niet gaan vanavond.
 

Mario

Well-known member
Poeh, van de opstelling van Ajax wordt je niet vrolijk. Zwakste team van het seizoen denk ik. Gelukkig spelen we ook tegen de (als het goed is) zwakste tegenstander tot nu toe, maar gemakkelijk zal het niet gaan vanavond.

Schokeffect van Sturing: 0-2 voor Vitesse 😆
 

JMD

Well-known member
Heerenveen overigens op 2-0 tegen Fortuna uit twee strafschoppen…

Excelsior staat nog steeds 7e, maar haalde slechts drie punten uit de laatste zes duels…
 

JMD

Well-known member
Poeh, van de opstelling van Ajax wordt je niet vrolijk. Zwakste team van het seizoen denk ik. Gelukkig spelen we ook tegen de (als het goed is) zwakste tegenstander tot nu toe, maar gemakkelijk zal het niet gaan vanavond.
Ben wel benieuwd wat akpom vanuit de basis kan, als invaller maakte hij snel goals…


Lekker verdedigd Twente… 0-3
 

JMD

Well-known member
Psv is niet getest door Twente vanavond en dat heeft Twente aan zichzelf te danken, verdedigend zwak bij alle goals en een oliedomme rode kaart. En het had net 0-4 moeten worden…
 

JMD

Well-known member
De dertiende zege op rij van psv, de vorige twee series die zo lang duurden van psv leverden steeds de eerste nederlaag op bij Feyenoord… volgende week weer naar Feyenoord…
 

JMD

Well-known member
Bakayoko ontsnapt hier aan een rode kaart..

Laat hier zien gewoon dom te zijn…
 
Bovenaan