Eredivisie speelronde 11

Eredivisie speelronde 11

• Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .

De Wolf

Well-known member
Ik gok dat het zo rond 5 december pas ingehaald wordt als er met CL wedstrijden niet gespeeld mag worden.
St. Juste zou dan wel weer mee mogen doen en PSV moeten missen.

stc

Well-known member
10-02-2001 NAC Breda - FC Twente was de laatste wedstrijd die werd gestaakt ivm lichtuitval.

Max

Administrator
Forumleiding
Ik gok dat het zo rond 5 december pas ingehaald wordt als er met CL wedstrijden niet gespeeld mag worden.
St. Juste zou dan wel weer mee mogen doen en PSV moeten missen.

Oei, dan zullen ze in Eindhoven wel over competitievervalsing gaan klagen.

gevegt

Well-known member
PSV heeft gisteren mede dankzij Vitesse maar met 1-0 gewonnen. Ik denk dat als Vitesse met 11 spelers had blijven spelen, PSV met meer had gewonnen.
Vanaf minuut 16 speelde PSV weer onzorgvuldig, maar gelukkig hebben we gewonnen.

De rode kaart was terecht en de scheids was weer dramatisch slecht.

Van te voren had ik al grote twijfels over een goede afloop. Toch denk ik dat als Vitesse met 11 man op het veld was blijven staan, de uitslag groter was geweest dan de 1-0. De ruimtes werden nu wel heel klein, waardoor er geen snelheid in het spel was.
Jorrit was trouwens wel heel erg goed!

gevegt

Well-known member
Morgen in alle kranten dat het staken van de wedstrijd ligt aan het oude stadion. Onzin natuurlijk, maar wel leuk!

hipp00

New member
Heb nog niet meegemaakt dat een wedstrijd gestaakt wordt doordat het licht uitgevallen is.

NAC-Twente in 2001. Enkele supporters zorgden toen voor vervangend entertainment door spontaan op het veld een free fight toernooi te organiseren.

Bovenaan