Eredivisie speelronde 11

Eredivisie speelronde 11

• Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .

Forza AZ

Well-known member
Ik gok dat het zo rond 5 december pas ingehaald wordt als er met CL wedstrijden niet gespeeld mag worden.
St. Juste zou dan wel weer mee mogen doen en PSV moeten missen.
De wedstrijd was al begonnen, dus dan blijven schorsingen gelden voor de gestaakte wedstrijd volgens mij.

5 of 6 december lijkt inderdaad de meest logische inhaaldatum, waarbij dan vanwege Sinterklaas wel voor 6 december gekozen zal worden.

Laatst bewerkt:

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Ik neem aan dat de wedstrijd wel uitgespeeld wordt en niet overgespeelt, dat scheelt weer wat.

Max

Administrator
Forumleiding
Op 6 december verwachten ze dat de lampen het weer doen en wordt Feyenoord - VVV ingehaald.

Atreides

Well-known member
Op 6 december verwachten ze dat de lampen het weer doen en wordt Feyenoord - VVV ingehaald.

Sinterklaas is dan net geweest dus ik voorzie een moeizame wedstrijd voor Feyenoord.

Al moet ik zeggen dat ik uberhaubt veel moeizame wedstrijden voorzien met GIO als hoofdcoach.

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb ook niet het idee dat het nog veel gaat worden. Op basis van de aanwezigheid van Berghuis (zal ergens toch een keer weer zijn vorm pakken), J?rgensen en Van Persie zal je je in principe moeiteloos die derde plaats pakken nu uitdagers Vitesse en AZ het laten afweten.

In de beker kan je met een goede loting ver komen. Als Ajax er weer ongelukkig uitvliegt, dan is er geen tegenstander meer over waarvan je thuis niet kan winnen.

Bovenaan