Eredivisie ronde 9

JMD

Well-known member
PSV zakt diep door de ondergrens heen sinds de 0-2… het heeft zichzelf compleet uit de wedstrijd gespeeld
 

JMD

Well-known member
‘Bakayoko speelt een hoogst ongelukkige wedstrijd’. Ik dacht dat journalisten nieuws moesten brengen… dit is geen nieuws, dit is al maanden zo
 

JMD

Well-known member
Echt ongelooflijk zwak van psv dit duel… het wordt met de week zwakker… tijd dat Bosz eens echt gaat ingrijpen, want de spelers zijn echt teveel o0 een roze wolk aan het spelen… het leek na de rode kaart nergens meer op.
 

stc

Well-known member
Echt ongelooflijk zwak van psv dit duel… het wordt met de week zwakker… tijd dat Bosz eens echt gaat ingrijpen, want de spelers zijn echt teveel o0 een roze wolk aan het spelen… het leek na de rode kaart nergens meer op.
Ik begrijp Bosz en co wel. Als je snel tegen 10 man komt en snel op 0-2 komt ga je toch er makkelijker over denken. Ze dachten denk ik al aan dinsdag en volgende week zaterdag. Als het 11-11 was geweest dan was het een ander verhaal geweest.
 

stc

Well-known member
Hier had nooit de 0-1 direct kunnen komen, bal was op weg richting de zijkant…

Vraag me overigens af waarom dit rood is, is toch geen doelrijpe kans, bal ging naar rechts.


Dramatische vrije trap weer
is een terechte rode kaart voor die AZ-er
 

erka

Well-known member
3-0 NEC.

Ik heb het al vaker gezegd maar Heerenveen is verdedigend veel te zwak. Als je een beetje een goede aanval hebt, heb je een mooie avond.
 
Bovenaan