Na een goede reeks nu hier niet tegen puntverlies aanlopen geeft mij toch wel een goed gevoel, net zoals bij GAE. Mentaal lijkt het wel een stuk beter dit jaar en over het algemeen verdedigend ook. Ik blijf positief zeker omdat dit de laatste jaren gewoon lastige ploegen voor Ajax zijn.Billenknijpen tegen een degradatiekandidaat dat met 10 man speelt. Maar goed, we winnen en staan weer eens 3e. Maar even niet nadenken over het programma. En Weghorst vanaf nu eerste spits graag.
Dit Ajax speelt gewoon mee om de bovenste plaatsen, precies om hetgeen je aangeeft. Wel heeft Ajax natuurlijk nog geen topduel gespeeld, ben benieuwd hoe ze het tegen Feyenoord gaan doen over 1,5 week en daarna tegen PSV en Twente.Na een goede reeks nu hier niet tegen puntverlies aanlopen geeft mij toch wel een goed gevoel, net zoals bij GAE. Mentaal lijkt het wel een stuk beter dit jaar en over het algemeen verdedigend ook. Ik blijf positief zeker omdat dit de laatste jaren gewoon lastige ploegen voor Ajax zijn.
Inmiddels 1-2.En weer Omarsson!
RKC verloor wel vaak maar met 1 goal verschil, dus dan zou je zeggen dat het dubbeltje ook een keer hun kant op moet vallen.Pfff...de meeste aandacht bij RKC-Twente ging uit naar de emotionele minuut stilte voor het overlijden van Neeskens.
Ook wat aandacht voor het negatieve record dat RKC zou krijgen als ze zouden verliezen.
Voor de rest gebeurde er niet heel veel. Te weinig voor Twente en eindigde dit in 2-2.
Het lijkt onderschatting. Erg jammer.
Ow vertel! Ik vind het een vriendelijk persoon.Dat is ook echt een vreselijke jankmuil. Binnen, maar dus ook buiten het veld
Vaessen pakt toch nog geel, da's ook knapVaessen en Bacuna bij FC Groningen op de bank, omdat ze te laat waren. Schijnt niet de eerste keer te zijn.
Omdat zowel in het schakelkanaal destijds als in alle duels waar Heerenveen Engels tegenkwam, hij mij opviel bij irritant gedrag richting tegenstanders en arbitrage.Ow vertel! Ik vind het een vriendelijk persoon.
Ik snap wel dat je zuur bent na een onterechte nederlaag. En als ik het zo hoor zeker na een zeer goedkope strafschop (ik zat aan de andere kant van het stadion, dus zelf niet goed gezien). Een punt was zeker verdiend geweest voor Heracles.
Ja, sneu voor PES5, één van de grootste Heracles fans van het forum.
Hij zal irritant in het veld zijn, maar een speler die dan fijn om in je team te hebben en vervelend om tegen te spelen. Voor mij is het geen uitgesproken basisspeler, maar werkt kei- en keihard. Is dit seizoen tot nog toe ook belangrijk voor het team.Omdat zowel in het schakelkanaal destijds als in alle duels waar Heerenveen Engels tegenkwam, hij mij opviel bij irritant gedrag richting tegenstanders en arbitrage.