Nee ploeg is gewoon slecht.Sparta speelde op 50%.
Verstuurd vanaf mijn SM-A556B met Tapatalk
Nee ploeg is gewoon slecht.Sparta speelde op 50%.
Nee. Benitez was goed.Voor mij was trouwens Mauro de man van de wedstrijd.
Die speelt op elke positie heel goed.
Klopt. Die was, op een klein foutje na, ook weer heel goed.Nee. Benitez was goed.
Verstuurd vanaf mijn SM-A556B met Tapatalk
Dat was een foutje. Voor de rest speelde hij een prima invalbeurt.Bakayoko kost je dus bijna nog twee punten want mr me, myself and I wil gaan dribbelen diep in blessuretijd…
Echt, wisselen die vent, hij is totaal uit vorm,
Hij mag naar PSV/av. Die spelen zondag derde klasse. Kan hij heel veel leren.Bakayoko kost je dus bijna nog twee punten want mr me, myself and I wil gaan dribbelen diep in blessuretijd…
Echt, wisselen die vent, hij is totaal uit vorm,
Is gewoon een keiharde fout.Dat was een foutje. Voor de rest speelde hij een prima invalbeurt.
Precies. Maar Bakayoko wordt met satijnen handschoenen aangepakt. In deze vorm is psv zelfs nog te hoog voor hem gegrepen. Als die niet serieus aan zichzelf gaat werken en beseffen dat voetbal een teamsport is zal die eind seizoen bv naar een rechterrijtje pl gaan maar daar al snel op de bank belanden… zo iemand gaat een ploeg als bournemouth gewoon degradatie uit de premier League kosten met dit soort fratsenIs gewoon een keiharde fout.
Lang viel ook weer slecht in. Hij leidde ook een kans in blessure tijd in voor Sparta.Precies. Maar Bakayoko wordt met satijnen handschoenen aangepakt. In deze vorm is psv zelfs nog te hoog voor hem gegrepen. Als die niet serieus aan zichzelf gaat werken en beseffen dat voetbal een teamsport is zal die eind seizoen bv naar een rechterrijtje pl gaan maar daar al snel op de bank belanden… zo iemand gaat een ploeg als bournemouth gewoon degradatie uit de premier League kosten met dit soort fratsen
Oke, een grote fout.Is gewoon een keiharde fout.
Je hebt toch al je gelijk gehaald dat hij nu ook als invaller begint?Precies. Maar Bakayoko wordt met satijnen handschoenen aangepakt. In deze vorm is psv zelfs nog te hoog voor hem gegrepen. Als die niet serieus aan zichzelf gaat werken en beseffen dat voetbal een teamsport is zal die eind seizoen bv naar een rechterrijtje pl gaan maar daar al snel op de bank belanden… zo iemand gaat een ploeg als bournemouth gewoon degradatie uit de premier League kosten met dit soort fratsen
dribbels maar weinig rendement. Is ook moeilijk als je met 10 man speelt.Oke, een grote fout.
Wat vond je voor de rest van zijn spel?
Op die ene fout na, deed hij het verdedigend ook prima.dribbels maar weinig rendement. Is ook moeilijk als je met 10 man speelt.
Ben jij een Bakayoko adept? Hij moet zich verbeteren wil hij stappen maken.Op die ene fout na, deed hij het verdedigend ook prima.
Hij hoeft van mij niet weg, want ik zie echt de potentie, maar die komt er al maanden niet uit, ook het EK was hij bv slecht. Hij lijkt me iets te veel in zichzelf te zijn gaan geloven. Gewoon terug naar de basis, snappen dat voetbal een teamsport is, snappen dat je in de 97e minuut zo'n bal wegrost ipv te gaan dribbelen enz.,Je hebt toch al je gelijk gehaald dat hij nu ook als invaller begint?
Of moet hij gewoon weg?
Gevegt heeft de kwaliteit om spelers die doorbreken direct als wereldtopper te zien, en geen kritiek te accepteren. Was eerder ook met 13 in een dozijn spelers als Rosario, Brenet en Obispo.Ben jij een Bakayoko adept? Hij moet zich verbeteren wil hij stappen maken.
O zeker, zie mijn eerste regel van de post boven je. Hij is alleen totaal uit vorm nu (hoort ook bij de leeftijd, elke jonge speler heeft zo'n fase na een indrukwekkende start), dus moet je zo iemand even beschermen.Zijn we nu Bakayoko aan het bashen? Wat een negativiteit jongens. Gewoon een prima speler voor de Eredivisie en PSV.
Ik ben echt benieuwd naar Feyenoord - FC Twente. Feyenoord had woensdag niet te klagen over geluk tegen Girona, maar ik zag een ander Feyenoord dan eerder dit seizoen, met strijd, passie enz.. En FC Twente doet het dit seizoen in de grote duels heel goed.Ben benieuwd welke clubs er vandaag punten gaan verspelen. PSV loopt in ieder geval minimaal 2 punten uit op Feyenoord of Twente.