Eredivisie Ronde 8

Een poll?

• Ja, leuk

• Nee, laat maar

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

JMD

Well-known member
Bakayoko kost je dus bijna nog twee punten want mr me, myself and I wil gaan dribbelen diep in blessuretijd…

Echt, wisselen die vent, hij is totaal uit vorm,

gevegt

Well-known member
Bakayoko kost je dus bijna nog twee punten want mr me, myself and I wil gaan dribbelen diep in blessuretijd…

Dat was een foutje. Voor de rest speelde hij een prima invalbeurt.

stc

Well-known member

Hij mag naar PSV/av. Die spelen zondag derde klasse. Kan hij heel veel leren.

JMD

Well-known member
Is gewoon een keiharde fout.
Precies. Maar Bakayoko wordt met satijnen handschoenen aangepakt. In deze vorm is psv zelfs nog te hoog voor hem gegrepen. Als die niet serieus aan zichzelf gaat werken en beseffen dat voetbal een teamsport is zal die eind seizoen bv naar een rechterrijtje pl gaan maar daar al snel op de bank belanden… zo iemand gaat een ploeg als bournemouth gewoon degradatie uit de premier League kosten met dit soort fratsen

stc

Well-known member
Precies. Maar Bakayoko wordt met satijnen handschoenen aangepakt. In deze vorm is psv zelfs nog te hoog voor hem gegrepen. Als die niet serieus aan zichzelf gaat werken en beseffen dat voetbal een teamsport is zal die eind seizoen bv naar een rechterrijtje pl gaan maar daar al snel op de bank belanden… zo iemand gaat een ploeg als bournemouth gewoon degradatie uit de premier League kosten met dit soort fratsen
Lang viel ook weer slecht in. Hij leidde ook een kans in blessure tijd in voor Sparta.

gevegt

Well-known member
Je hebt toch al je gelijk gehaald dat hij nu ook als invaller begint?
Of moet hij gewoon weg?

stc

Well-known member
Ben benieuwd welke clubs er vandaag punten gaan verspelen. PSV loopt in ieder geval minimaal 2 punten uit op Feyenoord of Twente.

JMD

Well-known member
Je hebt toch al je gelijk gehaald dat hij nu ook als invaller begint?
Of moet hij gewoon weg?
Hij hoeft van mij niet weg, want ik zie echt de potentie, maar die komt er al maanden niet uit, ook het EK was hij bv slecht. Hij lijkt me iets te veel in zichzelf te zijn gaan geloven. Gewoon terug naar de basis, snappen dat voetbal een teamsport is, snappen dat je in de 97e minuut zo'n bal wegrost ipv te gaan dribbelen enz.,

En ja, idd kwam hij van de bank (maar dat zegt niet altijd wat want Bosz rouleert een beetje de laatste tijd, zie ook Willem II uit), maar Lang had ook van de bank gehaald kunnen worden ipv Bakayoko.

Ben jij een Bakayoko adept? Hij moet zich verbeteren wil hij stappen maken.
Gevegt heeft de kwaliteit om spelers die doorbreken direct als wereldtopper te zien, en geen kritiek te accepteren. Was eerder ook met 13 in een dozijn spelers als Rosario, Brenet en Obispo.

Mario

Well-known member
Zijn we nu Bakayoko aan het bashen? Wat een negativiteit jongens. Gewoon een prima speler voor de Eredivisie en PSV.

JMD

Well-known member
Zijn we nu Bakayoko aan het bashen? Wat een negativiteit jongens. Gewoon een prima speler voor de Eredivisie en PSV.
O zeker, zie mijn eerste regel van de post boven je. Hij is alleen totaal uit vorm nu (hoort ook bij de leeftijd, elke jonge speler heeft zo'n fase na een indrukwekkende start), dus moet je zo iemand even beschermen.

JMD

Well-known member
Bosz vond dat Bakayoko een pingel had moeten krijgen. Makkelie en de VAR vonden van niet,

Het is nu de trainer van mijn cluppie, dus kan ik het zeggen zonder van subjectiviteit te worden beschuldigd, maar kunnen trainers ophouden in dit soort gevallen te klagen over de scheids? Dat een scheids het niet goed ziet kan, maar de VAR ziet de beelden uit weet ik niet hoeveel hoeken, dus ga er vanuit dat die beste man zijn werk goed doet. Als trainer moet je je realiseren dat je subjectief bent.

JMD

Well-known member
Ben benieuwd welke clubs er vandaag punten gaan verspelen. PSV loopt in ieder geval minimaal 2 punten uit op Feyenoord of Twente.
Ik ben echt benieuwd naar Feyenoord - FC Twente. Feyenoord had woensdag niet te klagen over geluk tegen Girona, maar ik zag een ander Feyenoord dan eerder dit seizoen, met strijd, passie enz.. En FC Twente doet het dit seizoen in de grote duels heel goed.

Ajax en AZ zie ik eigenlijk geen punten verspelen, Ajax was donderdag niet goed, maar is wisselvallig, dus zal vandaag wel weer beter zijn, en Grunn is na een goede start wat weggezakt. AZ zou beter moeten zijn dan Fortuna.

Bovenaan