Eredivisie Ronde 8

Een poll?

  • Ja, leuk

  • Nee, laat maar


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

stc

Well-known member
Bosz vond dat Bakayoko een pingel had moeten krijgen. Makkelie en de VAR vonden van niet,

Het is nu de trainer van mijn cluppie, dus kan ik het zeggen zonder van subjectiviteit te worden beschuldigd, maar kunnen trainers ophouden in dit soort gevallen te klagen over de scheids? Dat een scheids het niet goed ziet kan, maar de VAR ziet de beelden uit weet ik niet hoeveel hoeken, dus ga er vanuit dat die beste man zijn werk goed doet. Als trainer moet je je realiseren dat je subjectief bent.
Bosz geeft gewoon zijn mening. Makkelie en consorten hebben beoordeeld gedurende de wedstrijd. Dus klaar en door.
 

stc

Well-known member
Zijn we nu Bakayoko aan het bashen? Wat een negativiteit jongens. Gewoon een prima speler voor de Eredivisie en PSV.
Ja maar Bakayoko moet nog e.e.a leren. Niets mis mee. Dams heeft ook denk ik wel een harde leerschool gehad gisteren. Leert men alleen maar van en goed voor de ervaring. Zelfde geldt voor Flamingo.
 

JMD

Well-known member

Dit zijn van die feitjes dat ik denk: wie zoekt dit in hemelsnaam allemaal uit...

Overigens was het gisteren gewoon terecht rood. Oerdomme actie die hem AZ uit en met een beetje pech 2 weken later ook Ajax uit kost.
 

stc

Well-known member

Dit zijn van die feitjes dat ik denk: wie zoekt dit in hemelsnaam allemaal uit...

Overigens was het gisteren gewoon terecht rood. Oerdomme actie die hem AZ uit en met een beetje pech 2 weken later ook Ajax uit kost.
Die rode kaart komt door een combinatie van onervarenheid en dat zijn maat niet goed stond.
 
Bovenaan