Eredivisie ronde 6

Ik ga dit weekend naar

  • Utrecht-Willem II

    Stemmen: 0 0,0%
  • Eagles-Ajax

    Stemmen: 0 0,0%
  • RKC-Sparta

    Stemmen: 0 0,0%
  • Almere-Twente

    Stemmen: 0 0,0%
  • Feyenoord-NAC

    Stemmen: 0 0,0%
  • NEC-Heracles

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10

JMD

Well-known member
Volgende week RKC - Ajax, als Ajax niet uitkijkt gaat RKC daar de eerste punten tegen halen. Als Ajax zo speelt als woensdag tegen Fortuna winnen ze het wel eenvoudig, maar Ajax is net zo labiel als vorig jaar. En toch denk ik dat ze dichterbij de top 3 gaan komen dan vorig seizoen, maar dat is dan vooral omdat Feyenoord en Twente flink minder zijn geworden.
 

stc

Well-known member
Volgende week RKC - Ajax, als Ajax niet uitkijkt gaat RKC daar de eerste punten tegen halen. Als Ajax zo speelt als woensdag tegen Fortuna winnen ze het wel eenvoudig, maar Ajax is net zo labiel als vorig jaar. En toch denk ik dat ze dichterbij de top 3 gaan komen dan vorig seizoen, maar dat is dan vooral omdat Feyenoord en Twente flink minder zijn geworden.
Ik denk het niet dat RKC gaat winnen. Ook met een minder draaiend Ajax winnen ze daar normaal gesproken daar. Ik denk dat Fraser en ook Maduro de kerst bij RKC en Almere niet gaan halen.
 

Jacco

Well-known member
Volgende week RKC - Ajax, als Ajax niet uitkijkt gaat RKC daar de eerste punten tegen halen. Als Ajax zo speelt als woensdag tegen Fortuna winnen ze het wel eenvoudig, maar Ajax is net zo labiel als vorig jaar. En toch denk ik dat ze dichterbij de top 3 gaan komen dan vorig seizoen, maar dat is dan vooral omdat Feyenoord en Twente flink minder zijn geworden.
Voor wat betreft Twente: zaten slechte wedstrijden tussen, maar ik zie verbetering.
Propper weg is echt een gemis en ik denk dat de wisselvalligheid in het begin daar veel mee te maken heeft.

Maar je ziet ook wel spelers beter worden.
Sem Steijn is daar misschien het beste voorbeeld van. Scoort nog makkelijker dan vorig seizoen en wordt ineens voetballend ook veel beter.
Van Rooij is een hele goede aankoop, Salah-Edinne doet het goed, ze kunnen de traditie van goede backs moeiteloos opvullen en kunnen al snel waardige vervangers zijn van Smal en Brenet.

Regeer heeft veel talent.
Over Van Bergen is hier al het een en ander gezegd, maar zijn houding is bijzonder positief .
Ltaeif staat bovenaan het eredivisie-klassement voor wat betreft geslaagde dribbels.

Het spelen van acht Europese wedstrijden hakt er vast in en dat zie ik dit seizoen nog als grootste moeilijkheid, maar een positie net onder de echte top moet toch echt mogelijk zijn.
 

Mario

Well-known member
Ik denk het niet dat RKC gaat winnen. Ook met een minder draaiend Ajax winnen ze daar normaal gesproken daar. Ik denk dat Fraser en ook Maduro de kerst bij RKC en Almere niet gaan halen.
Ze hebben Ihattaren binnengehaald, die schijnt heel goed te zijn.
 
Bovenaan