Eredivisie ronde 6

Ik ga dit weekend naar

  • Utrecht-Willem II

    Stemmen: 0 0,0%
  • Eagles-Ajax

    Stemmen: 0 0,0%
  • RKC-Sparta

    Stemmen: 0 0,0%
  • Almere-Twente

    Stemmen: 0 0,0%
  • Feyenoord-NAC

    Stemmen: 0 0,0%
  • NEC-Heracles

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10

Satyr

Administrator
Forumleiding
Nou, Heerenveen dik verdiend gewonnen, rode kaarten ook terecht, statistisch niks op aan te merken.

Maarre....Heerenveen was echt slecht en Groningen was echt héél slecht. Ik ben ook totaal niet onder de indruk van Heerenveen. Gaan er tegen betere ploegen (zeg top 6) nog vaker keihard af dit seizoen.
Die hebben we al 3x gehad, dat scheelt
 

Abubakari

Well-known member
Alleen de eerste helft gezien, maar ik vond Heerenveen zeker niet slecht. Groningen wel, maar dat kan ook de verdienste van Heerenveen zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

Batigoal

Well-known member
Trenskow vind ik echt wel een leuke voetballer, maar Sebaoui heeft het nog niet echt. En die Al-Saed heb ik ook nog niet veel in actie gezien?
 

stc

Well-known member
Opstelling PSV:
Benitez; Mauro JR, Flamingo, Boscagli, Dams; Veerman, Til, Schouten; Bakayoko, de Jong (C), Tillman

Reservebank: Schiks, Drommel, Karsdorp, Obispo, Bresser, Babadi, Saibari, Perisic, Driouech, Lang, Pepi.

Ik zou Bakayoko op de tribune hebben gezet. 0.0 % rendement.
 

erka

Well-known member
Alleen de eerste helft gezien, maar ik vond Heerenveen zeker niet slecht. Groningen wel, maar dat kan ook de verdienste van Heerenveen zijn.

Heerenveen doet bijzonder weinig met balbezit. Creëert amper kansen. Ik was er niet bepaald van onder de indruk.
 

JMD

Well-known member
FORTUNA SITTARD: Branderhorst,Pinto,
v.Ottele,Adewoye,Dahlhaus,Mitrovic,
Fosso,Rosier,Halilovic,Aïko,Bullaude

PSV: Benitez,Mauro Júnior,Flamingo,
Boscagli,Dams,Schouten,Til,Veerman,
Bakayoko,De Jong,Tillman

Hups PSV!
 
Bovenaan