Jubel in EnschedeCrisis in Alkmaar!
Je gaat me hopelijk niet vertellen dat je ook knalpotten drinkt, want dan moet ik mijn mening over dat clupje van je iets bijdraaien.Keurig in het linkerrijtje. Plop!
Dat ging dus niet door. Vrij bijzonder wel, dat verval van AZ.Als AZ vanavond van Twente wint, dan wint deze speelronde de volledige beoogde top 6 z'n wedstrijd. Volgens mij gebeurt dat bijna nooit.
Je gaat me hopelijk niet vertellen dat je ook knalpotten drinkt, want dan moet ik mijn mening over dat clupje van je iets bijdraaien.
Natuurlijk niet, tenminste daar ga ik vanuit.Alsof iemand jou mening serieus neemt.
Kanonskogels drink ik niet. Maar die kan je volgend jaar mooi in de KKD drinken met PEC. Plop!Natuurlijk niet, tenminste daar ga ik vanuit.
En als we stc mogen geloven ook met PSV.Kanonskogels drink ik niet. Maar die kan je volgend jaar mooi in de KKD drinken met PEC. Plop!
Genot!En als we stc mogen geloven ook met PSV.
Is toch ook gewoon raar dat een VAR daar rood voor geeft? Dat een scheids voor zoiets in een splitsecond moet beslissen en rood geeft: Okay. Maar een VAR, met 6 vertragingen, 12 beelden uit alle hoeken? Nee
Ik kan me werkelijk niet bedenken in welk inzicht dit mogelijk rood zou kunnen zijn. Het been van Openda komt onder de voet van Te Wierik waardoor deze meeglijdt. Vervolgens zet Te Wierik zijn gewicht volledig op de andere voet om op te staan. Openda maakt er ook heel veel meer van dan het daadwerkelijk was.Heel eerlijk, want ik zit natuurlijk in kamp tegenstander; het is behoorlijk duidelijk dat hij uitglijd, maar het lijkt er ook op dat hij bij de eerste poging tot opstaan uit balans is, waardoor hij direct er achteraan nog een keer extra lijkt aan te zetten, alvorens hij bij poging 2 daadwerkelijk opstaat. Ook dit zou heel goed per ongeluk kunnen gaan, dat lijkt mij hier ook aan de orde. Dat genuil van "schijn tegen" van de commentator vind ik onzin. Ik zou niet weten hoe je dit 100% juist kunt beoordelen. Ik zou daarom zowel WEL als NIET een correctie van de VAR snappen. Achteraf is dan de enige juiste conclusie de conclusie die ook door de aanklager getrokken is: er is niet te bewijzen dat hier opzettelijk gemeen spel wordt gespeeld, dus vrijspraak. Jammer dat dit de wedstrijd kapot maakt, maar ik zie eigenlijk geen grove fouten...