Twente op voorsprong; waarom staan die zo laag?AZ weer achter, waar hebben die drie punten gepakt...
Wel wat lucky, maar wat geeft het. Vond Cambuur niet best, maar wel rete efficiënt.Heerlijk. Gewoon weer 3 punten. Al 9 punten. Genot!
Klopt, hadden het erg moeilijk met Vloet. Elke aanval ging via hem. Vond tweede helft wel dat we het een stuk beter onder controle hadden.Wel wat lucky, maar wat geeft het. Vond Cambuur niet best, maar wel rete efficiënt.
Al was Heracles ook niet heel goed, die kregen wel een paar aardige kansen, zeker in die fase vlot na de 1-0.
Het lijkt wel of hij meer tijd bij de kapper zit dan op het trainingsveld loopt.Oioioi Letschert. Dit is waarom ik hem helemaal niks vind. Heeft altijd wel dit soort rare foutjes.
Ja, na rust weinig problemen. Wat mij opvalt is dat het bij corners en vrije trappen vanaf de zijkant altijd dolle paniek is achterin. Wat dat betreft begon het ook penibel met direct 3 of 4 corners.Klopt, hadden het erg moeilijk met Vloet. Elke aanval ging via hem. Vond tweede helft wel dat we het een stuk beter onder controle hadden.
Schouten is zo belangrijk voor Cambuur, vooral in de opbouw. Hij bepaald alles, hopelijk is ie er zondag weer bij.Ja, na rust weinig problemen. Wat mij opvalt is dat het bij corners en vrije trappen vanaf de zijkant altijd dolle paniek is achterin. Wat dat betreft begon het ook penibel met direct 3 of 4 corners.
Hopelijk Schouten gauw weer terug, brengt wat meer rust en is opbouwend ook goed.
Volgende thuiswedstrijd AZ, makje. Maar eerst even 3 punten op het Kasteel pakken.