Voor de rest klopt het zeker. En ze moeten er snel wat aan doen, want ze zijn beduidend minder dan vorig jaar na 6 rondes. Zo komen zelfs playoffs om Europees in gevaar…
Wie zijn volgens jou middenmoot waardig?Ik denk wel meer.
Precies.PSV eindigt gewoon top 3 hoor. Misschien dat Feyenoord topseizoen gaat draaien maar verder zou ik niet weten welke ploeg beter is dan PSV, behalve Ajax.
Ja, dat zou jij wel willen weten...Bij wie dan wel?
Martien Meiland?Ja, dat zou jij wel willen weten...
Precies.
Alleen dacht ik 1,5 maand terug dat PSV als 2e dichterbij Ajax (1e) zou staan dan bij Feyenoord (3e), maar daar ben ik nu niet meer zo zeker van. Ik vrees dat het kampioenschap snel beslist zal zijn en PSV met Feyenoord in de slag moet voor plek 2.
Jep. Idd ongelooflijke onzin wat stc vertelt. Die zou nog shaken als PSV tegen FC Bal op 't Dak speelde en zeggen dat Bal op 't Dak op elke positie betere spelers heeft.Reageerde ff op stc die zei dat PSV 6-7 middelmaatspelers heeft. Nou, je moest eens weten wat middelmaat is...
Mods!!!! Banwaardige opmerking!!!!Martien Meiland?
Reageerde ff op stc die zei dat PSV 6-7 middelmaatspelers heeft. Nou, je moest eens weten wat middelmaat is...
Obispo, Doan, Thomas, Vertessen, Teze, Van Ginkel, Mwene. Allemaal spelers die regelmatig in actie komen maar momenteel niet het niveau hebben dat PSV na zou moeten streven.Jep. Idd ongelooflijke onzin wat stc vertelt. Die zou nog shaken als PSV tegen FC Bal op 't Dak speelde en zeggen dat Bal op 't Dak op elke positie betere spelers heeft.
Ze doen ook net of dit iets nieuws cq van na Corona is, maar met bier en andere troep gooien doen ze toch al jaren?Afgelopen week hoorde ik nog diverse mensen op tv zeggen dat het gooien van bier, aanstekers en stoeltjes er bij hoort.
Die zullen nu hun keutel wel weer intrekken.
Momenteel idd niet. Maar van die 7 die je noemt zijn er nog wel minstens 4 die in principe het niveau hebben dat PSV nastreeft.Obispo, Doan, Thomas, Vertessen, Teze, Van Ginkel, Mwene. Allemaal spelers die regelmatig in actie komen maar momenteel niet het niveau hebben dat PSV na zou moeten streven.
Welke dan? Ik zou het alleen Van Ginkel geven op basis van zijn verleden. Ik vraag me echter wel sterk af of die ooit weer op dat niveau komt.Momenteel idd niet. Maar van die 7 die je noemt zijn er nog wel minstens 4 die in principe het niveau hebben dat PSV nastreeft.
Jep. Idd ongelooflijke onzin wat stc vertelt. Die zou nog shaken als PSV tegen FC Bal op 't Dak speelde en zeggen dat Bal op 't Dak op elke positie betere spelers heeft.