Eredivisie ronde 6

Wat krijgen we nou?

• PSV laat ook punten liggen tegen de Eagles

• PEC scoort!

• Ajax speelt uit weer op 60%

• Na een piek weer een dal voor Feyenoord

• Meer dan twee goals bij een thuiswedstrijd van Groningen

• AZ zakt verder weg

• Cambuur!!!

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

erka

Well-known member
Voor de rest klopt het zeker. En ze moeten er snel wat aan doen, want ze zijn beduidend minder dan vorig jaar na 6 rondes. Zo komen zelfs playoffs om Europees in gevaar…

En die kutavond verder ook gelijk hoor. Dat is echt waardeloos. Gaat Groningen weer flink geld kosten doordat we helaas nog steeds de nodige hersenlozen hebben op de tribune, al worden het wel steeds minder . Tweede helft dan wel voorbeeldig, maar ja dan is het kalf alweer verdronken enzo.

erka

Well-known member
PSV eindigt gewoon top 3 hoor. Misschien dat Feyenoord topseizoen gaat draaien maar verder zou ik niet weten welke ploeg beter is dan PSV, behalve Ajax.

• Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
PSV eindigt gewoon top 3 hoor. Misschien dat Feyenoord topseizoen gaat draaien maar verder zou ik niet weten welke ploeg beter is dan PSV, behalve Ajax.
Precies.

Alleen dacht ik 1,5 maand terug dat PSV als 2e dichterbij Ajax (1e) zou staan dan bij Feyenoord (3e), maar daar ben ik nu niet meer zo zeker van. Ik vrees dat het kampioenschap snel beslist zal zijn en PSV met Feyenoord in de slag moet voor plek 2.

erka

Well-known member
Precies.

Alleen dacht ik 1,5 maand terug dat PSV als 2e dichterbij Ajax (1e) zou staan dan bij Feyenoord (3e), maar daar ben ik nu niet meer zo zeker van. Ik vrees dat het kampioenschap snel beslist zal zijn en PSV met Feyenoord in de slag moet voor plek 2.

Reageerde ff op stc die zei dat PSV 6-7 middelmaatspelers heeft. Nou, je moest eens weten wat middelmaat is...

JMD

Well-known member
Reageerde ff op stc die zei dat PSV 6-7 middelmaatspelers heeft. Nou, je moest eens weten wat middelmaat is...
Jep. Idd ongelooflijke onzin wat stc vertelt. Die zou nog shaken als PSV tegen FC Bal op 't Dak speelde en zeggen dat Bal op 't Dak op elke positie betere spelers heeft.

Maasveld

Well-known member

Jep. Idd ongelooflijke onzin wat stc vertelt. Die zou nog shaken als PSV tegen FC Bal op 't Dak speelde en zeggen dat Bal op 't Dak op elke positie betere spelers heeft.
Obispo, Doan, Thomas, Vertessen, Teze, Van Ginkel, Mwene. Allemaal spelers die regelmatig in actie komen maar momenteel niet het niveau hebben dat PSV na zou moeten streven.

• Leuk
Waarderingen: Max

Abubakari

Well-known member
Afgelopen week hoorde ik nog diverse mensen op tv zeggen dat het gooien van bier, aanstekers en stoeltjes er bij hoort.
Die zullen nu hun keutel wel weer intrekken.
Ze doen ook net of dit iets nieuws cq van na Corona is, maar met bier en andere troep gooien doen ze toch al jaren?

• Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Obispo, Doan, Thomas, Vertessen, Teze, Van Ginkel, Mwene. Allemaal spelers die regelmatig in actie komen maar momenteel niet het niveau hebben dat PSV na zou moeten streven.
Momenteel idd niet. Maar van die 7 die je noemt zijn er nog wel minstens 4 die in principe het niveau hebben dat PSV nastreeft.

JFK

Well-known member
Ik vind die verdediger uit Oostenrijk ook niet echt top.
Veel te nonchalant en maakt veel slordigheidsfoutjes.

Maasveld

Well-known member
Momenteel idd niet. Maar van die 7 die je noemt zijn er nog wel minstens 4 die in principe het niveau hebben dat PSV nastreeft.
Welke dan? Ik zou het alleen Van Ginkel geven op basis van zijn verleden. Ik vraag me echter wel sterk af of die ooit weer op dat niveau komt.

stc

Well-known member

Dat PSV een aantal spelers heeft die middelmaat zijn is niets aan gelogen. Gaat ze uiteindelijk punten kosten.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Als AZ vanavond van Twente wint, dan wint deze speelronde de volledige beoogde top 6 z'n wedstrijd. Volgens mij gebeurt dat bijna nooit.

Bovenaan