gevegt
Well-known member
Ja.Nog meer onzin opmerkingen? Of ben je nieuw op dit forum?
Ja.Nog meer onzin opmerkingen? Of ben je nieuw op dit forum?
Dat bedoel ik dus, je merkt niet dat Groningen met 2 man minder staat.Ondertussen Groningen trouwens de veel betere ploeg, 1-1 zou dik verdiend zijn!
En dat ondanks de twee supersterren van Vitesse.Dat bedoel ik dus, je merkt niet dat Groningen met 2 man minder staat.
Die Vitesse spelers vragen er nu ook wel om zeg. Pis ventjes.
Welkom terug! En gefeliciteerd met de overwinning.Die was op bezoek bij iemand (nee, niet de lerares Duits... Ik zal hem maar even inkoppen alvast...) en heb het gepruts in de 2e helft dus niet hoeven zien...
Dat hoeft niet he? Tegen Anderlecht zaten we met zijn allen te genieten. Het kan niet altijd feest zijn met zo’n wisselvallige ploeg…11 individuele BV-tjes. Wat een armetierige wedstrijd hebben die laten zien als 11+scheids tegen 9 en Europese deelnemer tegen grijze middenmoter. Je zal er maar fan van zijn.
Bij wie dan wel?Die was op bezoek bij iemand (nee, niet de lerares Duits... Ik zal hem maar even inkoppen alvast...) en heb het gepruts in de 2e helft dus niet hoeven zien...
Dat hoeft niet he? Tegen Anderlecht zaten we met zijn allen te genieten. Het kan niet altijd feest zijn met zo’n wisselvallige ploeg…