Eredivisie ronde 6

Wat krijgen we nou?

  • PSV laat ook punten liggen tegen de Eagles

  • PEC scoort!

  • Ajax speelt uit weer op 60%

  • Na een piek weer een dal voor Feyenoord

  • Meer dan twee goals bij een thuiswedstrijd van Groningen

  • AZ zakt verder weg

  • Cambuur!!!


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Joost

Well-known member
Ajax heeft de Eredivisie uitgespeeld.
Simpelweg alles verkopen en opnieuw beginnen lijkt me een goed idee.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dan niet. Raar dat cubs dat telkens tegen Ajax hebben en minder tegen andere clubs.
Ik zeg in die post die jij quote letterlijk "ik snap dat het lastig is als Ajax hoog druk zet". Dus ik ben het gewoon met je eens. Alleen plaatste ik die tweede zin omdat Fortuna toen in een minuut tijd twee keer de bal echt heel knullig inleverde in de eigen zestien.
 

Reinoud

Well-known member
Ik zeg in die post die jij quote letterlijk "ik snap dat het lastig is als Ajax hoog druk zet". Dus ik ben het gewoon met je eens. Alleen plaatste ik die tweede zin omdat Fortuna toen in een minuut tijd twee keer de bal echt heel knullig inleverde in de eigen zestien.
Rienstra gaf het na afloop aan. Ze hadden inderdaad sneller voor de lange bal moeten gaan.

Overigens heeft Ajax twee tegenstander uit het linkerrijtje gehad (op papier) en al één keer puntverlies. Dus het is maar hoe je het bekijkt ;)
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Rienstra gaf het na afloop aan. Ze hadden inderdaad sneller voor de lange bal moeten gaan.

Overigens heeft Ajax twee tegenstander uit het linkerrijtje gehad (op papier) en al één keer puntverlies. Dus het is maar hoe je het bekijkt ;)
Tsja, maar ook met de lange bal is het lastig. Als je dan de tweede bal niet wint, sta je alsnog de ene na de andere aanval te verdedigen. Als je bij Ajax door de voorste vier heen kunt voetballen, ligt er ongelooflijk veel ruimte om je aanvallers weg te steken. Zo deed Twente dat ook. Maar is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan.
 

Joost

Well-known member
Ondertussen is Willem II al voor 1 oktober zeker van handhaving, dat lukte vorig jaar pas op de laatste speeldag.
 

Bernardo

Well-known member
Tja, hadden vorig jaar ook gewoon een prima selectie. Blijkbaar veel last gehad van lege stadions.
 

stc

Well-known member
Go Ahead Eagles: Hahn,Lucassen,Nauber, Kramer,Kuipers,Cordoba,Brouwers, P.Rommens,Botos,Oratmangoen,Cardona

PSV: Drommel; Mwene, Ramalho, Boscagli, Max; v.Ginkel, Doan, Thomas; Madueke, Zahavi & Gakpo

Prima opstelling voor Go Ahead Eagles. Bij de opstellingen van PSV zitten uiteraard weer zwakke plekken.
 
Bovenaan