Bernardo
Well-known member
Zal je altijd zien.Die Kudus heeft nog helemaal niks goed gedaan.
Zal je altijd zien.Die Kudus heeft nog helemaal niks goed gedaan.
Jawel scoren!! 0-4!Die Kudus heeft nog helemaal niks goed gedaan.
Die kon ie ook niet missen.Jawel scoren!! 0-4!
Dan niet. Raar dat cubs dat telkens tegen Ajax hebben en minder tegen andere clubs.Oh ja, dat zal het zijn.
Ik zeg in die post die jij quote letterlijk "ik snap dat het lastig is als Ajax hoog druk zet". Dus ik ben het gewoon met je eens. Alleen plaatste ik die tweede zin omdat Fortuna toen in een minuut tijd twee keer de bal echt heel knullig inleverde in de eigen zestien.Dan niet. Raar dat cubs dat telkens tegen Ajax hebben en minder tegen andere clubs.
Rienstra gaf het na afloop aan. Ze hadden inderdaad sneller voor de lange bal moeten gaan.Ik zeg in die post die jij quote letterlijk "ik snap dat het lastig is als Ajax hoog druk zet". Dus ik ben het gewoon met je eens. Alleen plaatste ik die tweede zin omdat Fortuna toen in een minuut tijd twee keer de bal echt heel knullig inleverde in de eigen zestien.
Tsja, maar ook met de lange bal is het lastig. Als je dan de tweede bal niet wint, sta je alsnog de ene na de andere aanval te verdedigen. Als je bij Ajax door de voorste vier heen kunt voetballen, ligt er ongelooflijk veel ruimte om je aanvallers weg te steken. Zo deed Twente dat ook. Maar is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan.Rienstra gaf het na afloop aan. Ze hadden inderdaad sneller voor de lange bal moeten gaan.
Overigens heeft Ajax twee tegenstander uit het linkerrijtje gehad (op papier) en al één keer puntverlies. Dus het is maar hoe je het bekijkt
Kudu?Jawel scoren!! 0-4!
Nee, te weinig punten.Tja, hadden vorig jaar ook gewoon een prima selectie. Blijkbaar veel last gehad van lege stadions.
Een stuk of 11?Bij de opstellingen van PSV zitten uiteraard weer zwakke plekken.