Eredivisie ronde 6

Wat krijgen we nou?

  • PSV laat ook punten liggen tegen de Eagles

  • PEC scoort!

  • Ajax speelt uit weer op 60%

  • Na een piek weer een dal voor Feyenoord

  • Meer dan twee goals bij een thuiswedstrijd van Groningen

  • AZ zakt verder weg

  • Cambuur!!!


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik ben wel heel erg benieuwd naar de reactie van PSV. Mijn gevoel zegt nu dat de kritiek na afgelopen zondag wat overdreven is, omdat PSV daarvoor prima aan het seizoen begonnen is. Ook in Europa. Maar het is wel zaak dat ze vandaag orde op zaken stellen. En hoewel het krachtsverschil met GAE normaal gesproken groot is, kan dat nog best lastig worden als PSV niet snel de 0-1 maakt. Heb ze tegen Feyenoord al gezien en Keessie Wonderboy kan zijn ploeg behoorlijk goed georganiseerd laten spelen.
 

JMD

Well-known member
Ik ben wel heel erg benieuwd naar de reactie van PSV. Mijn gevoel zegt nu dat de kritiek na afgelopen zondag wat overdreven is, omdat PSV daarvoor prima aan het seizoen begonnen is. Ook in Europa. Maar het is wel zaak dat ze vandaag orde op zaken stellen. En hoewel het krachtsverschil met GAE normaal gesproken groot is, kan dat nog best lastig worden als PSV niet snel de 0-1 maakt. Heb ze tegen Feyenoord al gezien en Keessie Wonderboy kan zijn ploeg behoorlijk goed georganiseerd laten spelen.
Jep.
Overigens maak ik me meer zorgen om zaterdag als we naar Willem II moeten.
Vandaag zou normaal gesproken goed moeten komen, tenzij Schmidt na 60 minuten weer Gakpo en MAdueke wisselt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het begin is vanuit Eindhovens perspectief nog niet echt hoopgevend. Ze worden gewoon afgetroefd, dat geeft nu niet echt het idee dat ze met het mes tussen de tanden aan deze wedstrijd zijn begonnen. Los van waar het uiteindelijk eindigt.
 

JMD

Well-known member
Het begin is vanuit Eindhovens perspectief nog niet echt hoopgevend. Ze worden gewoon afgetroefd, dat geeft nu niet echt het idee dat ze met het mes tussen de tanden aan deze wedstrijd zijn begonnen. Los van waar het uiteindelijk eindigt.
Klopt.
En ontzettend slordig ook.

Als PSV niet uitkijkt krijgt het zo meteen een dramaserie, want zaterdag bij Willem II wordt ook lastig en dan donderdag in Oostenrijk... En idd, zo'n nederlaag tegen Feyenoord kan gebeuren, maar het gaat erom hoe je dan reageert. En dat biedt voorlopig weinig perspectief.
 

stc

Well-known member
Jep.
Overigens maak ik me meer zorgen om zaterdag als we naar Willem II moeten.
Vandaag zou normaal gesproken goed moeten komen, tenzij Schmidt na 60 minuten weer Gakpo en MAdueke wisselt.

Dikke kans dat hij zowel Gakpo, Madueke en van Ginkel tussen de 46ste en 60ste minuut wisselt.
 

JMD

Well-known member
PSV had het duel in hand, maar begint te klooien, Cardona schiet nu net naast
 
Bovenaan