Eredivisie ronde 4

De verrasing van dit weekend is...

• Ajax

• Almere City

• NAC

• Go Ahead Eagles

• RKC

• Sparta speelt niet gelijk

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

TiMiKa

Member
Had toch wel iets meer van Feyenoord verwacht. Leuk om te zien de wedstrijd maar echt geweldig voetbal is het niet.
Veel gedoe en irritatie.

Jacco

Well-known member
Ajax is vandaag ook gewoon echt goed. Is weer even wennen, maar als ze altijd zo spelen zijn ze heel lastig te verslaan.

Eef de Kip

Well-known member
Het begint er bijna op te lijken dat onze verdedigers ook echt kunnen verdedigen, wel jammer dat het centrum nu allebei geel heeft.

Reinoud

Well-known member
Het begint er bijna op te lijken dat onze verdedigers ook echt kunnen verdedigen, wel jammer dat het centrum nu allebei geel heeft.
Zou Baas denk in de rust al wisselen. Met Kaplan en Rugani twee prima opties.

Zou Brobbey ook graag zien komen. Weghorst niet slecht, maar verwacht dat Brobbey iets vaker de bal vast kan houden.

JMD

Well-known member
Hup mooie tweede helft.

Als Ajax dit wint geeft dat een megaboost voor zaterdag a.s. voor Ajax. Als de Amsterdammers dat dan ook winnen zitten ze vol in de titelstrijd en lijkt het weer 'ouderwets' tussen Ajax en PSV te gaan.

Reinoud

Well-known member
Hup mooie tweede helft.

Als Ajax dit wint geeft dat een megaboost voor zaterdag a.s. voor Ajax. Als de Amsterdammers dat dan ook winnen zitten ze vol in de titelstrijd en lijkt het weer 'ouderwets' tussen Ajax en PSV te gaan.
Als Ajax vandaag wint laat het zien serieus om plek mee te doen.

JMD

Well-known member
Als Ajax vandaag wint laat het zien serieus om plek mee te doen.
Klopt ja. Zoals ik een paar weken terug al aangaf. Het staat verdedigend zo goed. Verdedigingen winnen kampioenschappen...
(overigens zie ik PSV wel nog steeds als favoriet, maar Ajax is dichterbij dan menigeen denkt)

Had overigens zojuist al 0-3 moeten zijn

Reinoud

Well-known member
Klopt ja. Zoals ik een paar weken terug al aangaf. Het staat verdedigend zo goed. Verdedigingen winnen kampioenschappen...
(overigens zie ik PSV wel nog steeds als favoriet, maar Ajax is dichterbij dan menigeen denkt)

Had overigens zojuist al 0-3 moeten zijn
Nee joh, PSV is echt nog op afstand hoor.

JMD

Well-known member
0-3 lijkt mij dichterbij dan 1-2
Jep, mij ook. Maar valt die 1-2 dan wordt het echt nog wel spannend. Ajax moet de 0-3 maken om die reden.

Nee joh, PSV is echt nog op afstand hoor.
We zullen zien zaterdag. Ik vind Ajax knap indrukwekkend vandaag. En in januari gaf niemand een kans voor Ajax tegen PSV, maar kwamen we ook niet verder dan 1-1 in Amsterdam. Vandaag gaf ook niemand een cent voor Ajax.

JMD

Well-known member
Tsja, als je deze niet maakt. Waarom niet keihard uithalen ipv plaatsen. Die rebound is lastig, daar is weinig aan te doen.

JMD

Well-known member
Domme trap na, maar Rensch ook matennaaiend dat hij eerst 2 tellen wacht en dan gaat liggen...

Als je dit wat vindt als scheids moet je rood geven, geen geel Makkelie...

Afgelopen. 0-2

Reinoud

Well-known member
Wat fijn dat er weer een trainer zit die tactisch sterk. Dat je een goed basisniveau hebt en dat ook de aankopen van Mislintat prima mee kunnen.

Dat je dan na twee oorwassingen vorig jaar nu kan winnen in de Klassieker is dat heel fijn!

Bovenaan