Reinoud
Well-known member
Snap niet wat je bedoeltZou me emer zorgen maken om die gele kaart dan de vrije trap... Want Timber loopt idd een risico nu.
Snap niet wat je bedoeltZou me emer zorgen maken om die gele kaart dan de vrije trap... Want Timber loopt idd een risico nu.
Zou Baas denk in de rust al wisselen. Met Kaplan en Rugani twee prima opties.Het begint er bijna op te lijken dat onze verdedigers ook echt kunnen verdedigen, wel jammer dat het centrum nu allebei geel heeft.
Als Ajax vandaag wint laat het zien serieus om plek mee te doen.Hup mooie tweede helft.
Als Ajax dit wint geeft dat een megaboost voor zaterdag a.s. voor Ajax. Als de Amsterdammers dat dan ook winnen zitten ze vol in de titelstrijd en lijkt het weer 'ouderwets' tussen Ajax en PSV te gaan.
Klopt ja. Zoals ik een paar weken terug al aangaf. Het staat verdedigend zo goed. Verdedigingen winnen kampioenschappen...Als Ajax vandaag wint laat het zien serieus om plek mee te doen.
Nee joh, PSV is echt nog op afstand hoor.Klopt ja. Zoals ik een paar weken terug al aangaf. Het staat verdedigend zo goed. Verdedigingen winnen kampioenschappen...
(overigens zie ik PSV wel nog steeds als favoriet, maar Ajax is dichterbij dan menigeen denkt)
Had overigens zojuist al 0-3 moeten zijn
Jep, mij ook. Maar valt die 1-2 dan wordt het echt nog wel spannend. Ajax moet de 0-3 maken om die reden.0-3 lijkt mij dichterbij dan 1-2
We zullen zien zaterdag. Ik vind Ajax knap indrukwekkend vandaag. En in januari gaf niemand een kans voor Ajax tegen PSV, maar kwamen we ook niet verder dan 1-1 in Amsterdam. Vandaag gaf ook niemand een cent voor Ajax.Nee joh, PSV is echt nog op afstand hoor.