Ja, eigenlijk is het niet zo'n goede opening van dit topic.Ik mis de poll.
Die is gedurende het seizoen gesneuveld, maar ik zie dat er inmiddels ook een poll aan hangt. Gauw stemmen.Ik mis de poll.
Two more struggles.Heeft Farioli al gezegd dat er nog twee battles aankomen?
Ik ben het ook met je eens hoor. Leuk al die scenario's, maar voorlopig is Ajax nog steeds koploper. Ze hebben alles in eigen hand. Het is aan PSV om de laatste twee wedstrijden te winnen, en dan zien we wel waar het schip strandt. We gaan sowieso de CL in. Een landstitel zou mooi meegenomen zijn, maar ik hield er al geen rekening meer mee. Ook nu nog niet.Ajax speelt frank en frei nu ze de doelstelling hebben behaald. Een last is van hun schouders gevallen. Ik ga er nog steeds vanuit dat Ajax gewoon kampioen wordt door 2x te winnen.
oke nooit van gehoordDies Janse, een supertalent van Jong Ajax.
Ik denk Jan zijn zoon.Ik las Janse in de verdediging
Geen idee wie dat is
Helemaal mee eens. Om 2150 even kijken wat de eindstand overal is geworden.Ik ben het ook met je eens hoor. Leuk al die scenario's, maar voorlopig is Ajax nog steeds koploper. Ze hebben alles in eigen hand. Het is aan PSV om de laatste twee wedstrijden te winnen, en dan zien we wel waar het schip strandt. We gaan sowieso de CL in. Een landstitel zou mooi meegenomen zijn, maar ik hield er al geen rekening meer mee. Ook nu nog niet.
Ik zou Hato terug in het centrum zetten, Mokio linksback. Of om mijn part Wijndal.Mokio vervangt mogelijk Rugani vanavond in de verdediging.