Eredivisie ronde 33 + 34

Wie wordt er kampioen?

• Ajax

• PSV

• HSV

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

stc

Well-known member
Ajax speelt frank en frei nu ze de doelstelling hebben behaald. Een last is van hun schouders gevallen. Ik ga er nog steeds vanuit dat Ajax gewoon kampioen wordt door 2x te winnen.

stc

Well-known member
Als Ajax snel op voorsprong komt daar in Groningen, gaan de supporters van Groningen zich dan roeren in de Euroborg?

Batigoal

Well-known member
Stc is de meest optimistische Ajacied op dit forum.

Mokio vervangt mogelijk Rugani vanavond in de verdediging. Godzijdank wat meer voetbal in de ploeg. Hopelijk ook Fitz-Jim of Regeer op het middenveld en voorin Godts en het kan nog wat worden. Het gebrek aan voetballend vermogen en alles gericht op controle de laatste weken is een hindernis geweest.

Mario

Well-known member
Ajax speelt frank en frei nu ze de doelstelling hebben behaald. Een last is van hun schouders gevallen. Ik ga er nog steeds vanuit dat Ajax gewoon kampioen wordt door 2x te winnen.
Ik ben het ook met je eens hoor. Leuk al die scenario's, maar voorlopig is Ajax nog steeds koploper. Ze hebben alles in eigen hand. Het is aan PSV om de laatste twee wedstrijden te winnen, en dan zien we wel waar het schip strandt. We gaan sowieso de CL in. Een landstitel zou mooi meegenomen zijn, maar ik hield er al geen rekening meer mee. Ook nu nog niet.

• Leuk
Waarderingen: JMD

stc

Well-known member
Ik las Janse in de verdediging
Geen idee wie dat is
Ik denk Jan zijn zoon.
Ik ben het ook met je eens hoor. Leuk al die scenario's, maar voorlopig is Ajax nog steeds koploper. Ze hebben alles in eigen hand. Het is aan PSV om de laatste twee wedstrijden te winnen, en dan zien we wel waar het schip strandt. We gaan sowieso de CL in. Een landstitel zou mooi meegenomen zijn, maar ik hield er al geen rekening meer mee. Ook nu nog niet.
Helemaal mee eens. Om 2150 even kijken wat de eindstand overal is geworden.

Abubakari

Well-known member
Mokio vervangt mogelijk Rugani vanavond in de verdediging.
Ik zou Hato terug in het centrum zetten, Mokio linksback. Of om mijn part Wijndal.
Clubs laten de centrumverdedigers vrij in de opbouw nu Baas geblesseerd is en daar heeft Ajax problemen mee, zal Farioli wat op moeten bedenken. Als ie weer met hetzelfde centrum begint is ie gek. Meer voetbal in de ploeg is beter dan meer ervaring.

Maar alsnog denk ik dat een gebroken Ajax vanavond de koppositie gaat verspelen. Geen vorm, geen scorend vermogen en dan een traditioneel zware uitwedstrijd tegen een ploeg die helemaal gefocust is op deze wedstrijd. AZ uit hebben ze nog net niet laten lopen, dat ze daar niks gepresteerd hebben hoor je niemand over in Groningen. Alleen vanavond telt, de kers op een mooi seizoen, een labiel Ajax pakken. Ik zie geen enkel punt van hoop (laat staan drie).

stc

Well-known member
Ik denk nog steeds dat de ervaren gasten Pasveer, Klaassen, Berghuis, Weghorst en Henderson Ajax op scherp zetten. Daarnaast bedenkt de heer Farioli een tactisch sterk plan waardoor ze Groningen met 0-4 verslaan.

Misschien moeten zowel Weghorst en Brobbey meteen aan de aftrap verschijnen om zo meteen druk op de Groningen verdediging te zetten.

Bovenaan