Eredivisie ronde 32

Eredivisie ronde 32

• Totaal aantal stemmers
    7

JMD

Well-known member
Hopelijk pakken we Willem II vroeg bij de strot. Maar dat is na de winterstop vaak niet het geval geweest, heel erg afwachtend. Dat is juist tegen Willem II vanavond (dat 'vrij' kan spelen) onhandig. Als je snel voor staat bestaat de kans dat de Tilburgers naar de bekerfinale gaan kijken.

RickPSV

Active member
PSV speelt weer eens kut.
Ik ben nu ook wel klaar met van Bommel zijn vriendjespolitiek en onnozele tactieken. Dat het PSV publiek nog zo positief blijft is een wonder.

JMD

Well-known member
PSV speelt weer eens kut.
Ik ben nu ook wel klaar met van Bommel zijn vriendjespolitiek en onnozele tactieken. Dat het PSV publiek nog zo positief blijft is een wonder.

Dat blijft het ook niet, zie afgelopen zondag...

Tijd voor Guti en Pereiro idd. De Jong weer naar de spits en Bergwijn en/of Lozano eens banken, want die zijn al weken uit vorm.

RickPSV

Active member
Dat blijft het ook niet, zie afgelopen zondag...

Tijd voor Guti en Pereiro idd. De Jong weer naar de spits en Bergwijn en/of Lozano eens banken, want die zijn al weken uit vorm.

Liefst Lozano naar de bank. Maar v Bommel zijn vriendjes blijven er in staan helaas.
Het is een geweldige persoonlijkheid, maar haal Cocu maar lekker weer terug.

JMD

Well-known member
Dit was een corner... Scheids kan dat niet zien, maar de assistent had dat moeten zien. Bal was op weg naar de hoek van de goal (keeper had de bal gehad), maar kwam er nu ruim naast.

JMD

Well-known member
Wat een niveauloos gepruts van 2 kanten voorlopig.

Precies zoals het in 2019 al continu geweest is van PSV-kant. Kan me geen goede helft herinneren in 2019... (terwijl ik er van de eerste helft van het seizoen zat kan herinneren)
Het spelplezier en de drive zijn ook totaal weg.

JMD

Well-known member
Ook deze bal weer van Malen, speel hem in de loop van Lozano, maar nee meters erachter...

RickPSV

Active member
Dit is ook de reden dat ik sinds de winterstop al niet meer naar een wedstrijd ben gegaan, zonde van mijn geld.

JMD

Well-known member
Als Rosario hier van de bal af blijft is het 0-1. Luuk stond klaar om in te koppen.

Bovenaan