Eredivisie ronde 32

Eredivisie ronde 32

• Totaal aantal stemmers
    7

JMD

Well-known member
De spelers kunnen dus wel de bal naar voren passen ipv eerst dat slappe breedtegeschuif en terugschuiven.

Reinoud

Well-known member
Niet des PSV zo'n comfortabele overwinning hoor. Enige hoop is dit nu wel heel snel vervlogen

JMD

Well-known member
Schattig altijd die trainers en spelers die net doen alsof ze zich inspannen de wedstrijd voor een bekerfinale.

ZOu mooi zijn om eens te onderzoeken of ploegen idd minder spelen in de week voor een bekerfinale.
Overigens vind ik het met de tijd tot de bekerfinale (10 dagen) geen excuus... En wat als Willem II zondag ook nog had moeten spelen, hadden ze dat duel dan ook minder gespeeld? Wanneer begint dat 'sparen' eigenlijk?

Pascallovic

Well-known member
Bij Emmen stonden we ook 0-2 voor... :p
Ja, ik weet het, ben aartspessimist in deze, maar ik juich nog niet.
Verrassingstactiek. Eerste helft geen reet uitvoeren, om de tweede helft het gras op te vreten en PSV het hele veld over te jagen waar ze totaal niet op rekenen.;)

JMD

Well-known member
Mijn hemel, blijven ze bij FOX nog steeds over dat doelsaldo kletsen, het verschil was 13 goals aan het begin van het duel. Dat haal je nooit meer in...

JMD

Well-known member
Doen ze om blessures te voorkomen.

Geblesseerd raken kan je ook op de training. Was het nou zondag a.s. al geweest dan snap ik het, maar met nog 10 dagen te gaan is 'blessures voorkomen' echt onzin.

JMD

Well-known member
Higler was een paar jaar terug een continue kaartentrekker, maar dat heeft hij echt afgeleerd. Vind het langzamerhand steeds meer een potenti?le topscheids worden die samen met Makkelie de toekomst van de NL arbitrage is als Kuipers over een paar jaar niet meer Europees mag fluiten.

JMD

Well-known member
Kom op jongens, maak die 0-3 nou... Want wordt dit 1-2 kom je toch weer in de problemen...

Bovenaan