In de tweede seizoenshelft is het team geen team meer.
Klopt. Maar wat is er dan in hemelsnaam gebeurd in Qatar??? Dat was zo'n 'fantastisch trainingskamp, met fantastische sfeer', maar daarna is elk teamgevoel weg.
Jammer.
Precies zoals het in 2019 al continu geweest is van PSV-kant. Kan me geen goede helft herinneren in 2019... (terwijl ik er van de eerste helft van het seizoen zat kan herinneren)
Het spelplezier en de drive zijn ook totaal weg.
Precies.Bij thuiswedstrijden zijn er vaak discussies op de tribune waarom PSV zo speelt. Ook is er vaak commentaar het hele elftal, omdat het te vaak fout gaat (bv simpele pases over 2 meter gaan fout.)
Er is nog 60 minuten...
Maar dit is wel lekker ja. (voor mij dan)
Overigens moet Malen die bal eigenlijk breedleggen, dan is het zeker 0-1. Nu kan de bal ook zomaar gestopt worden (keeper was ook dichtbij).
Er is nog 60 minuten...
Maar dit is wel lekker ja. (voor mij dan)
Overigens moet Malen die bal eigenlijk breedleggen, dan is het zeker 0-1. Nu kan de bal ook zomaar gestopt worden (keeper was ook dichtbij).
Precies.
Maar waarom dan niet een ander spelsysteem, of eens bv totaal andere spelers opstellen. Bij Jong PSV loopt ook zat kwaliteit rond. En waar is bv Ihattaren gebleven, en waarom Gakpo alleen maar laten invallen, net als Guti? Daar zit flink meer drive in.
Prima actie van Malen. Zou zeggen eindelijk iemand met een individuele actie.
Neem aan dat Willem II die bekerfinale met net zoveel inzet als vandaag gaat spelen.