Eredivisie ronde 3

Zeg het maar

  • Hup FC Groningen

  • NEC pakt PEC of PEC nekt NEC

  • Hup Almere City

  • Sparta is de club van Rotterdam


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Pieros

Active member
Kan Boekhoorn niet bijspringen?
Dat zal die ook zeker doen en wordt zeker na het nieuws van interesse in Lammers verwacht door velen. Hij zou bij NEC meer dan een miljoen per jaar kunnen verdienen, dus zijn de verwachtingen hoopvol, zeker na het aantrekken van Ouwehands. We wachten wel af en zien het wel.
 

zwammy

Well-known member
Naar mijn weten niets. Het leek ook wel mee te vallen, hij blij, wij gefrustreerd. Heb je wel eens met voetbal.
 

Abubakari

Well-known member
Het word tijd dat AZ gaat scoren ze zijn beter dan Groningen.
Creeëren echter niks.

Groningen ook niet trouwens, nog geen bal op doel geschoten. Sowieso nog geen enkel schot van Groningen. Tactisch steekspel, beetje saai.
 
Laatst bewerkt:

erka

Well-known member
Afgelopen, 0-0 gebleven.

Prima resultaat als promovendus tegen een structurele top 4-5 ploeg.
Je kunt ook lekker gaan aanvallen maar a) dan verlies je wel zeker en b) daar heeft Groningen ook de ploeg helemaal niet voor.
Nog steeds ongeslagen :)
 

Abubakari

Well-known member
Nu wel een kans van Postema.
Slechte aanname en verprutst. Enige schot van Groningen. Puntje tegen AZ is verder best prima hoor, maar er was wel heel erg weinig aan. AZ ook voornamelijk defensief sterk, aanvallend weinig soeps. Blijkt ook wel met 2x 1-0 en 0-0.
Bij Groningen zat van Bergen niet lekker in de wedstrijd, paar mogelijkheden slecht uitgespeeld. Postema moet ik nog maar zien wat daar in de eredivisie van overblijft.
Groningen vooraf tevreden met een punt en ook geen enkel risico genomen. Toch wel jammer dat deze wedstrijd op papier veel leuker was dan op gras.

Volgende thuiswedstrijd is Feyenoord, die kunnen wel aanvallen, heeft het weinig zin om weer op 0-0 te spelen lijkt mij.
 
Bovenaan