Eredivisie ronde 3

Zeg het maar

• Hup FC Groningen

• NEC pakt PEC of PEC nekt NEC

• Hup Almere City

• Sparta is de club van Rotterdam

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

erka

Well-known member
Nog niet 1x een wedstrijd gestaakt volgens mij trouwens dit seizoen in de Eredivisie.

Batigoal

Well-known member
Crisis bij RKC. Fraser is kandidaat voor het eerste ontslag denk ik. Het rommelt altijd in een selectie waar hij trainer is.

Abubakari

Well-known member
Nog niet 1x een wedstrijd gestaakt volgens mij trouwens dit seizoen in de Eredivisie.
Ik gok op NAC.

66cb9a6d1bac1-nacbeker.png

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik denk pas richting Heracles.

Maar goed, 5 duels, 4 punten, 4x tegen top6 van vorig jaar waaran 3x uit.

Nu gaat er dan een fase komen waarin punten moeten worden gepakt en die gaan er ook wel gewoon komen denk ik. Tegen topteams kom je nu tekort, maar tegen mindere tegenstanders gaat dit je meer opleveren dan het betonvoetbal van Van Wonderen.

Jacco

Well-known member
Ik heb zowel PSV als Twente helemaal gezien Zoveel meer energie bij Twente-Heerenveen.

Ik heb wel te doen met Van Bergen, met zijn geweldige loopacties. Mooi om te zien dat hij maar blijft gaan, ondanks het totale gemis aan rendement. En dan scoort hij en dan is het buitenspel. Moest gewoon zo zijn.
Mocht Van Bergen wel effectiever worden dan heeft Twente echt goud in handen.

Batigoal

Well-known member
Fijn dat we na een lange zomerstop vanavond weer kunnen gaan voetballen! Zin om Ajax te kijken. Hopelijk starten we weer met 3 punten. Klaassen zit al bij de wedstrijdselectie en is fit, dat tekent zijn goeie mentaliteit.

Fortuna speelt vanavond in een speciaal shirt dat als eerbetoon dient aan Fernando Ricksen. Dat is een mooi gebaar.

Abubakari

Well-known member
Brobbey zou in de basis staan. Niet dus, gister op de training geblesseerd geraakt.
Akpom in de spits, gekke Woutje op de bank.

Batigoal

Well-known member
Traoré zelf met de 2-0! Ajax met ontzettend veel balverlies, waarvan Fortuna al bijna profiteerde met een bal op de paal van Halilovic. Maar wel een lekkere voorsprong nu.

Batigoal

Well-known member
In blessuretijd een directe rode kaart voor Guth die de doorgebroken Akpom neerhaalde.

Na de 2-0 speelde Ajax stukken beter. Hopelijk zetten ze dat na rust door, want het was wachten op de 3-0. Zou mooi zijn als we weer eens een ruime overwinning kunnen boeken. Al moet je wel Weghorst voor Akpom brengen, want die brengt niets.

Bovenaan