Alsof wij ook alles gaan winnen, we moeten nog naar Groningen (al maanden thuis ongeslagen), FC Twente en als bonus nog naar beide clubs uit Rotterdam, de laatste keer dat wij in de Kuip meer dan 1x op rij wonnen is van begin jaren 80...Nou nog verliezen van PSV en Utrecht en we worden keurig 2e.
PSV gaat ook nog punten verspelen o.a. tegen Feyenoord.Nou nog verliezen van PSV en Utrecht en we worden keurig 2e.
Echt net Van Bommel vroeger idd... Kan heel ver komen.Overigens ongekend dat Goes deze wedstrijd zonder kaart uitkomt. Fascinerende speler, verschrikkelijk om tegen te spelen, maar heel fijn om in je team te hebben. Ben heel benieuwd wat zijn plafond gaat zijn.
Higler zegt dat hij een grote fout gemaakt heeft met de rode kaart voor AZ.
Zegt Clasie, dus of het waar is...?
Ik hoop dat Arno Vermeulen vanavond bij Studio Voetbal zit...Higler zegt dat hij een grote fout gemaakt heeft met de rode kaart voor AZ.
Zegt Clasie, dus of het waar is...?
Gozubuyuk floot 2 weken terug al Ajax, Nijhuis had vorige week de leiding over Ajax, wij hadden vorige week Makkelie en de week ervoor Van Boekel (en de week daarvoor ook Gozubuyuk)Ik hoop dat Ajax nog een dikke vette boete krijgt voor het vuurwerk. Voorts hebben we geluk dat Higler een ook geen Makkelie geen PSV - Ajax fluit. Waarschijnlijk krijgen we een andere pipo zoals v Boekel of Gozobuyuk.
Makkelie kan niet, want die floot PSV - Heerenveen vorige week. Lindhout heeft in 2022 al PSV - Feyenoord gefloten. Ook al bv AZ - PSV eerder dit seizoen. Straks krijgen we Kooy of Nagtegaal of van Boekel. Nog slechter.Ik hoop dat Arno Vermeulen vanavond bij Studio Voetbal zit...
Gozubuyuk floot 2 weken terug al Ajax, Nijhuis had vorige week de leiding over Ajax, wij hadden vorige week Makkelie en de week ervoor Van Boekel (en de week daarvoor ook Gozubuyuk)
Zal mij niks verbazen als we Makkelie krijgen, simpelweg de beste scheidsrechter van Nederland voor het duel tussen de nummer 1 en 2 die de titelstrijd open kan gooien of op slot. Lindhout is ook een UEFA-scheids, maar heeft nog nooit een topper gefloten, als je hem dan laat debuteren moet je dat imo niet doen in een topper op dit moment, die moet je lekker een eerste topper laten fluiten in het najaar