Eredivisie ronde 27

JMD

Well-known member
Die scheidsen, vooral de internationals, hebben een dubbele agenda voor hun eigen gewin. 1 afwijking van de regels en ze kunnen fluiten naar een goede internationale wedstrijd of promotie.
Dit is onzin, ze krijgen internationale duels doordat ze goed fluiten in hun competitie. Dus ze kunnen echt niet 'lanterfanten'

Wel met je eens dat het op dit moment op Makkelie (en Gozubuyuk en Nijhuis een beetje) behelpen is, zeker als je bv 20/30 jaar terug keek met Jol, Blankenstein, Van Swieten, Vd Ende, Luinge, die allen in 1 teen meer persoonlijkheid hadden dan alle huidige scheidsrechters (muv de 3 die ik net noemde) bij elkaar.

stc

Well-known member
Dit is onzin, ze krijgen internationale duels doordat ze goed fluiten in hun competitie. Dus ze kunnen echt niet 'lanterfanten'

Wel met je eens dat het op dit moment op Makkelie (en Gozubuyuk en Nijhuis een beetje) behelpen is, zeker als je bv 20/30 jaar terug keek met Jol, Blankenstein, Van Swieten, Vd Ende, Luinge, die allen in 1 teen meer persoonlijkheid hadden dan alle huidige scheidsrechters (muv de 3 die ik net noemde) bij elkaar.
Laat ik zo zeggen, ik weet hoe het daar gaat bij de KNVB. Er is daar geen ruimte voor afwijking, want dan zijn ze een goede beoordeling kwijt. Makkelie heeft het zelf toegegeven tijdje terug nav een handsbal dacht ik.

erka

Well-known member
Ze hoeven alleen maar een beetje consequent te fluiten. Kuipers had ook niet echt persoonlijkheid maar was gewoon ontzettend goed. Nijhuis en Makkelie vind ik ook prima.

Het probleem met Higler dat hij ontzettend inconsequent is. Nu ook weer, vasthouden mag blijkbaar in het penaltygebied vandaag wel, maar enige weken geleden gaf hij daar nog een penalty voor.

Batigoal

Well-known member
Taylor op de paal en aan de andere kant 0-1. Het zit er niet meer in. Volgende week ook onderuit en we kunnen ons focussen op plek 2 helaas.

JMD

Well-known member
Laat ik zo zeggen, ik weet hoe het daar gaat bij de KNVB. Er is daar geen ruimte voor afwijking, want dan zijn ze een goede beoordeling kwijt.
Dat is wat anders dan je net zei

Taylor op de paal en aan de andere kant 0-1. Het zit er niet meer in. Volgende week ook onderuit en we kunnen ons focussen op plek 2 helaas.
Wordt gewoon 4-1 vandaag en 1-3 in Eindhoven over 2 weken...

stc

Well-known member
Dat is wat anders dan je net zei

Wordt gewoon 4-1 vandaag en 1-3 in Eindhoven over 2 weken...
Ik ga er vanuit dat de heren Eindhovenaren over 2 weken een hoog niveau halen tegen de gedoodverfde kampioen.

erka

Well-known member
Dan ben je echt wel ontzettend dom he als Penetra. Jemig wat ben je dan dom.

Edit: niet

Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Van Boekel is wel een goeie VAR.
1 van de vaste waarden altijd op WK's en eindfase CL's. Dan ben je geen koekenbakker idd.
Vind hem misschien wel beter als VAR dan als scheids. Van hem hoop je dat als hij stopt als scheids dat hij dan tenminste nog vAR blijft, maar dat schijnt van de KNVB niet te mogen.

erka

Well-known member
Tekenend voor het totaal ontbrekende gezag van Higler dat dit niet geaccepteerd wordt door AZ.

Bovenaan