Eredivisie ronde 27

JMD

Well-known member
PSV ook gewoon in het eigen tenue, ipv een uittenue. Dat kan ook gewoon makkelijk qua kleuren. Wat mij betreft gaat de KNVB verplichten dat de clubs zo veel als mogelijk in hun eigen tenue spelen ipv in die commerciële gedrochten van uittenues.

• Leuk
Waarderingen: PES5

JMD

Well-known member
Als je hier voor een overtreding fluit (waarbij ik me uberhaupt af vraag of Ihattaren geraakt wordt) is dit geel scheids.

JMD

Well-known member
PSV begon sterk, maar valt (niet voor de eerste keer na de winterstop) na een minuut of 7 weer ver terug qua spel...

JMD

Well-known member
Volgens Manschot hoeven hoofdblessures niet meer tot onderbreking te leiden...

JMD

Well-known member
Hehehehe, eindelijk. 0-2 Lang, maar hier mag Houwen echt wel wat meer aan doen. Weer in de korte hoek geklopt

JMD

Well-known member
We gaan zo weer beginnen. Hups PSV!!!
Snel 0-3 maken svp anders ga je toch weer in de problemen komen.

JMD

Well-known member
PSV is nu aan het freewheelen, als ze iets scherper spelen had het al 0-4/0-5 kunnen staan, en Houwen onderscheidt zich nu met een schitterende redding, anders was het 0-4

JMD

Well-known member
Eindelijk weer eens een duel dat PSV zeer eenvoudig wint. 0-3.

Nu kijken wat er morgen gebeurt bij Ajax - AZ en FC Twente - Feyenoord om te kijken hoe we de interlandbreak in gaan. Na de break Ajax thuis en Grunn uit...

stc

Well-known member
Ik vond RKC heel erg slecht. Het leek voor PSV wel een trainingspartij op bepaalde momenten. Ook kregen ze veel ruimte om aan te nemen etc.

Hopelijk volgt er morgen op beide velden veel spektakel met veel doelpunten, gele en rode kaarten, opstootjes en AZ die aan het langste eind trekt.

JMD

Well-known member
Ik vond RKC heel erg slecht. Het leek voor PSV wel een trainingspartij op bepaalde momenten. Ook kregen ze veel ruimte om aan te nemen etc.
Paar weken terug had ik nog wel hoop voor RKC dat ze de degradatie konden ontlopen, die hoop heb ik eigenlijk niet meer. Ja, normaal gesproken verliezen ze van PSV, maar er was 0 strijd, 0 creativiteit enz...

stc

Well-known member
Ik heb de heren Schouten en Ledezma gisteren niet gemist. Bakoyoko mag wat mij betreft gewoon blijven banken. Ik weet dat PSV ook nog een amateurteam op de herdgang heeft lopen. Kan de heer Bakayoko niet een keer daar mee doen?

Heel belangrijk potje voor Ajax morgen.
Ajax gaat denk ik wel gewoon winnen.

Batigoal

Well-known member
Paar weken terug had ik nog wel hoop voor RKC dat ze de degradatie konden ontlopen, die hoop heb ik eigenlijk niet meer. Ja, normaal gesproken verliezen ze van PSV, maar er was 0 strijd, 0 creativiteit enz...
Ihattaren lijkt inmiddels ook weer een paar kilo's te veel mee te torsen. Kan zomaar weer een terugval krijgen nu de 'nieuwigheid' van zijn comeback eraf is en hij in de spotlights staat.

Maes van Willem II is weer eens boos.

Bovenaan