Eredivisie Ronde 23

Waar ligt het volgens Schmidt nu wehr aan?

  • Dat Vitesse donderdag wel vrij was

  • gevegt

  • Dat Ajax pas om 20.00 speelt

  • de VAR

  • Nijhuis

  • Het weer

  • zijn muts

  • Dat Ajax geen rode kaart kreeg

  • stc's negative vibes

  • van Ginkel niet fit

  • Götze en Croky Gapko afwezig

  • Malen die weer 5 kansen mist

  • de knjb

  • All of the above


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Makanaky

Well-known member
Senesi moet je je ook bij gaan afvragen of je de investering terugkrijgt. Met dit soort geklooi (dit seizoen al minstens 3x eerder) leid je geen defensie. Sterker, als Botteghin naast m staat doet die dat nog steeds.
En nu lekker naar Groningen, Alkmaar en Eindhoven.
 

Batigoal

Well-known member
Wat een hemeltergende slecht wedstrijd is dit. Echt niet normaal hoe slecht hier wordt gevoetbald. Nou ja gevoetbald.....

Poeh, dit was wel heel erg slecht inderdaad. Pass over 2 meter was soms al teveel gevraagd van beide ploegen.
 

erka

Well-known member
Terechte opmerking van de commentator. Pure kelderklasse van Groningen vanmiddag.

Dit is weer het Groningen van vorig seizoen. Niet 3x naar elkaar kunnen overspelen laat staan een keer voor het doel komen.
 

stc

Well-known member
Opstelling
Mvogo; Dumfries, Baumgartl, Viergever, Mauro; Rosario, Sangaré, Guti, Fein; Zahavi, Vertessen

Reserves
Unnerstall, Delanghe, Malen, Van Ginkel, Götze, Piroe, Thomas, Max, Teze

Heel veel wijzigingen bij PSV. Geen Malen, Gotze, Max en Teze. Zitten allen op de bank. Boscagli niet bij de selectie. Met Baumgartl en Viergever ga je zeker vandaag fors verliezen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Groningen doet er nu wat meer aan en had net 1-1 moeten maken. Hoe die jongen 'm mist is vrij onbegrijpelijk
 

erka

Well-known member
Ik neem mijn woorden terug over Buijs. Deze ploeg heeft 90 minuten schreeuwen langs de lijn echt wel nodig anders denken ze er veel te makkelijk over.
 

JMD

Well-known member
Niet om lullig te doen hoor maar dit is wel erg matig.
Jep. Ik snap echt niks van schmidt... Dit duel moet je winnen en dan ga je gewoon maar flink wat spelers rust geven... en Rosario achterin betekent dus al minimaal 3 tegengoals...
 

JMD

Well-known member
Daar was de eerste flinke fout al van Rosario, gelukkig schiet opende slap in....

Even later wel 0-1
 
Bovenaan