Eredivisie Ronde 23

Waar ligt het volgens Schmidt nu wehr aan?

  • Dat Vitesse donderdag wel vrij was

  • gevegt

  • Dat Ajax pas om 20.00 speelt

  • de VAR

  • Nijhuis

  • Het weer

  • zijn muts

  • Dat Ajax geen rode kaart kreeg

  • stc's negative vibes

  • van Ginkel niet fit

  • Götze en Croky Gapko afwezig

  • Malen die weer 5 kansen mist

  • de knjb

  • All of the above


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

ALenstra

Well-known member
Het Petro-effect lijkt nu al uitgewerkt te zijn. Maar handhaving via 16e plek kan nog steeds.
 

JMD

Well-known member
De wedstrijd van zondag 1645 kan maar beter schriftelijk worden afgedaan.
Het wordt tijd dat jouw invloed op PSV's resultaten dezelfde wordt als die van Miramar op Feyenoord... Hoe vaker die zegt dat het slecht gaat met de Rotterdammers, hoe meer die winnen. Als jouw invloed op PSV's resultaten hetzelfde zou zijn winnen we de resterende duels...

Ik ben ook benieuwd naar morgen, maar Vitesse is ook niet echt in vorm, dus zie PSV wel winnen. Is ook wel een noodzakelijke zege, geeft weer wat lucht in de strijd om plek 2. Verlies je ligt die weer helemaal open...
 

stc

Well-known member
Het wordt tijd dat jouw invloed op PSV's resultaten dezelfde wordt als die van Miramar op Feyenoord... Hoe vaker die zegt dat het slecht gaat met de Rotterdammers, hoe meer die winnen. Als jouw invloed op PSV's resultaten hetzelfde zou zijn winnen we de resterende duels...

Ik ben ook benieuwd naar morgen, maar Vitesse is ook niet echt in vorm, dus zie PSV wel winnen. Is ook wel een noodzakelijke zege, geeft weer wat lucht in de strijd om plek 2. Verlies je ligt die weer helemaal open...

Mijn invloed zal weinig uitmaken voor de PSV-ers op het veld. Het negativisme is bij sommige PSV-ers op sommige FB kanalen nog veel erger dan wat ik hier tentoonstel.
 

Batigoal

Well-known member
Is natuurlijk makkelijk praten nu, maar zo zie je maar dat je als kleinere club (Willem II en wellicht Emmen) altijd moet cashen als spelers een topseizoen hebben. Die miljoenen die ze voor Tresor en Pavlidis konden hebben krijgen ze nooit meer.
 

Lu.

Member
Vanavond hebben we die rugbyscheidsrechter, Nijhuis. Ik verwacht dus veel gooi- en smijtwerk en weinig mooi voetbal. Daarbij helpt het veld ook niet echt mee.
 
Bovenaan