Paniek modus! #boszoutVolgende week van Utrecht verliezen en het gat is nog maar drie punten… alarmfase 1 nu.
Je bent zelf zout!Paniek modus! #boszout
Wat mij vooral opviel is dat het na de 1-0 weer zo ver terugvalt. Alleen saibari kreeg vlak na de 1-0 nog een kans daarna leek het nergens meer op en zag je de 1-1 komen en was Willem II fitter, gevaarlijker, beter. En dat dat thuis tegen de zwakste ploeg qua punten van 2025 gebeurt geeft te denken."Het lijkt wel of iedereen pap in de benen heeft", zei Lang over de malaise bij PSV. "We speelden tegen Willem II weer in een te laag tempo en hadden ook geen grip. Dat moet beter."
Vanaf nu geen Brinta meer op de Herdgang!
Dat was het 2 weken geleden al. Bosz, Stewart en brands en spelers mogen zich verantwoorden bij ome Klaas en consortenVolgende week van Utrecht verliezen en het gat is nog maar drie punten… alarmfase 1 nu.
En de supporters.Dat was het 2 weken geleden al. Bosz, Stewart en brands en spelers mogen zich verantwoorden bij ome Klaas en consorten
Verstuurd vanaf mijn SM-A556B met Tapatalk
Nee hoor. Ik hoef mij niet te verantwoorden. Ik support mijn club met mijn seizoenkaart. Ze mogen mij ook uitleggen waarom ze lopen te prutsen.En de supporters.
De vraag is natuurlijk waarom het de laatste tijd zo terugvalt. Neem Saibari, die viel weer heel matig in met veel foute passes. Hij was niet de enige maar het is vooral bij hem wel exemplarisch voor het team wat voor de winterstop daar veel minder last van had.Wat mij vooral opviel is dat het na de 1-0 weer zo ver terugvalt. Alleen saibari kreeg vlak na de 1-0 nog een kans daarna leek het nergens meer op en zag je de 1-1 komen en was Willem II fitter, gevaarlijker, beter. En dat dat thuis tegen de zwakste ploeg qua punten van 2025 gebeurt geeft te denken.
Utrecht thuis, go ahead uit, Heerenveen thuis, rkc uit zijn de vier duels tot de interlandbreak. Daar mag nu geen puntverlies meer in voorkomen, anders is het duel tegen Ajax direct na de break gewoon nergens meer om. Daarna nog Groningen, Twente en Feyenoord uit…
Wat een onzin, je support helemaal niemand.Nee hoor. Ik hoef mij niet te verantwoorden. Ik support mijn club met mijn seizoenkaart. Ze mogen mij ook uitleggen waarom ze lopen te prutsen.
Verstuurd vanaf mijn SM-A556B met Tapatalk
Nee hoor. Ik hoef mij zeker niet naar jouw te verantwoorden.Wat een onzin, je support helemaal niemand.
Niet naar mij, wel bij ome Klaas en consorten.Nee hoor. Ik hoef mij zeker niet naar jouw te verantwoorden.
nee hoor. Ik sponsor mijn club netjes. Kunnen andere niet zeggen.Niet naar mij, wel bij ome Klaas en consorten.
Jep. Maar het is sowieso wel PSV eigen om na de winterstop ineens bakken punten te verspelen... In de jaren dat De Boer met Ajax titels opraapte alsof ze nooit anders deden stond PSV in de winterstop vaak ruim op kop, maar kwam er na de winterstop bakken zand in de motor.De vraag is natuurlijk waarom het de laatste tijd zo terugvalt. Neem Saibari, die viel weer heel matig in met veel foute passes. Hij was niet de enige maar het is vooral bij hem wel exemplarisch voor het team wat voor de winterstop daar veel minder last van had.
Als je het zo stelt moet het haast wel een mentale oorzaak hebben.Jep. Maar het is sowieso wel PSV eigen om na de winterstop ineens bakken punten te verspelen... In de jaren dat De Boer met Ajax titels opraapte alsof ze nooit anders deden stond PSV in de winterstop vaak ruim op kop, maar kwam er na de winterstop bakken zand in de motor.
Ook vorig seizoen werden er na de winterstop bakken punten verspeeld. Enige punt was alleen dat er voor de winterstop 0 punten verspeeld waren en Feyenoord (dat toen achtervolgde) ook niet sterk startte na de winterstop, dus kwam PSV nooit echt heel erg in de problemen. Ajax blijft maar winnen en als je dan zelf maar 6 op 15 haalt kom je gewoon in de problemen.
Vaak zie je ploegen langzamerhand wegvallen, maar op 6 (Twente) en 22 (Feyenoord) december speelde PSV echt heel goed. De zwakke duels bij Rennes en Heerenveen kan je nog afdoen als bedrijfsongevalletjes, maar wat er in hemelsnaam in de winterstop gebeurd is, is echt een raadsel. Waarbij je thuis tegen AZ best punten kan verspelen, maar het ging met name toen om de manier waarop, AZ was gewoon veel beter.
Van wie kun je dat niet zeggen?nee hoor. Ik sponsor mijn club netjes. Kunnen andere niet zeggen.
Hoe bedoel je dat?Wat een onzin, je support helemaal niemand.