Het staat anders nog vrij dicht bij elkaar.De nummer 18, 17, 15 en 14 winnen. Het gaat nergens meer over![]()
Het staat anders nog vrij dicht bij elkaar.De nummer 18, 17, 15 en 14 winnen. Het gaat nergens meer over![]()
Ik ben vorig seizoen naar Heerenveen-Twente geweest, vlot 0-2 voor Twente, maar werd nog 3-3. Die wedstrijd hebben ze vandaag nog een keer gespeeld?3-3, maar het zal wel 3-4 worden in 90+11
Een gefrustreerde Ron Jans is prachtige tv.Ik moet zo langzamerhand wel lachen om Utrecht. Wordt nooit wat.
En bij Ron Jans is het ook altijd hetzelfde. Effect raakt uitgewerkt en dan blijft er weinig over.
Ik heb afgelopen 9 seizoenen nog nooit verzaakt daar in het stadion. Dus deze reactie slaat kant nog wal.Dat stc het dit seizoen royaal laat afweten.
Als je steun daar net zo positief is als je hier bent zullen ze blij zijn als je thuis blijft.Ik heb afgelopen 9 seizoenen nog nooit verzaakt daar in het stadion. Dus deze reactie slaat kant nog wal.
Twente spelers rood geven kan toch niemand tegen zijn?De nieuwe instructies bij de VAR werken blijkbaar nog niet helemaal goed bij sommige VAR's.
Zeker met deze, dat was toch wel donkergeelTwente spelers rood geven kan toch niemand tegen zijn?
Twente spelers rood geven kan toch niemand tegen zijn?
Was geen overtredingDie van Groningen was toch gewoon terecht?
En als het er een was kon hij niet meer bij de bal.Was geen overtreding
Was geen overtreding
Ik snap niet waarom deze geseponeerd is. Rood was erg zwaar, maar seponeren? Scheids en VAR steunen rood. Het is toch niet zo dat ie 'm helemaal niet raakt?Zeker met deze, dat was toch wel donkergeel
Het zijn twee heel vreemde beslissingen van de tuchtcommissie. Je hoort een scheidsrechter te steunen en alleen te seponeren als er echt een fout gemaakt is. Kuiper raakt de speler vanuit een gevaarlijke hoek en Blokzijl geeft Ouiasa een lichte duw. Dan kun je normaal echt niet anders dan een schorsing opleggen. Het is wel bijzonder dat de VAR de scheidsrechter bij Blokzijl laat kijken, dit was zo licht dat het oordeel van de scheidsrechter op het veld doorslaggevend had moeten zijn. Idem bij Fortuna-Ajax, hopelijk geven ze daar de VAR communicatie vrij.Ik snap niet waarom deze geseponeerd is. Rood was erg zwaar, maar seponeren? Scheids en VAR steunen rood. Het is toch niet zo dat ie 'm helemaal niet raakt?