Eredivisie Ronde 22

Abubakari

Well-known member
3-3, maar het zal wel 3-4 worden in 90+11
Ik ben vorig seizoen naar Heerenveen-Twente geweest, vlot 0-2 voor Twente, maar werd nog 3-3. Die wedstrijd hebben ze vandaag nog een keer gespeeld?

Ik merk dat ik wel een goed humeur krijg van wat er bovenin de eredivisie gebeurt. PSV blijft maar knoeien en Ajax blijft maar winnen. En nu zelfs koploper. Wat een feest na de ellende van vorig seizoen. En ook onverwacht, had meer het seizoen wat Feyenoord draait verwacht. Vierde op ruime afstand. Zou toch wel wat zijn hoor, kampioen worden.

Batigoal

Well-known member
Heerlijk weekend weer. Je ziet dat je met een goeie trainer ook gewoon resultaten kunt behalen met deze groep, ook al is de eerste plek boven verwachting. Zelfs Gaeei rendeert gewoon goed inmiddels. Top 2 is nog steeds het belangrijkste en daarvoor heb je gewoon een goeie voorsprong. En wie weet wat er nog meer mogelijk is.

erka

Well-known member
De nieuwe instructies bij de VAR werken blijkbaar nog niet helemaal goed bij sommige VAR's.

Joost

Well-known member
Ik snap niet waarom deze geseponeerd is. Rood was erg zwaar, maar seponeren? Scheids en VAR steunen rood. Het is toch niet zo dat ie 'm helemaal niet raakt?
Het zijn twee heel vreemde beslissingen van de tuchtcommissie. Je hoort een scheidsrechter te steunen en alleen te seponeren als er echt een fout gemaakt is. Kuiper raakt de speler vanuit een gevaarlijke hoek en Blokzijl geeft Ouiasa een lichte duw. Dan kun je normaal echt niet anders dan een schorsing opleggen. Het is wel bijzonder dat de VAR de scheidsrechter bij Blokzijl laat kijken, dit was zo licht dat het oordeel van de scheidsrechter op het veld doorslaggevend had moeten zijn. Idem bij Fortuna-Ajax, hopelijk geven ze daar de VAR communicatie vrij.

• Leuk
Waarderingen: PES5
Bovenaan