Eredivisie Ronde 22

Hup

  • Ajax

  • Heracles

  • ADO

  • PSV

  • PEC

  • Groningen

  • VVV

  • Willem II

  • Feyenoord

  • Twente

  • Vitesse

  • Emmen

  • AZ

  • Heerenveen

  • RKC

  • Fortuna

  • Sparta

  • FC Utrecht


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

zwammy

Well-known member
Wie is die braskut die denkt dat je zo kunt uitverdedigen met een salaris van 4 ton?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Logische uitslag bij ADO-PSV gezien de kwaliteit van beide selecties.
 

Reinoud

Well-known member
Fraaie goal Klaassen! Maar ben benieuwd of die telt.
Als je niet fluit voor die overtreding is het geen duidelijke fout m.i. Al zijn er wel scheidsrechters die er voor fluiten

Tot die goal was de thuisploeg de bovenliggende ploeg trouwens
 

Batigoal

Well-known member
Ah, na een vergadering van ruim een kwartier is de VAR klaar. Ploegen kunnen inmiddels opnieuw warmlopen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ah, na een vergadering van ruim een kwartier is de VAR klaar. Ploegen kunnen inmiddels opnieuw warmlopen.


De VAR keek alleen maar naar verkeerde momenten. Paar keer naar buitenspel. Wat een amateurs. Tadic tikt Breukers in zijn gezicht, wat altijd een vrije trap is, maar sukkeltje Dieperink bekijkt nog eens 5 minuten of het buitenspel is.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
ADO heeft wel patent op fraaie gelijkmakers in de laatste minuut tegen PSV.
 

Reinoud

Well-known member
Yes! Na drie nederlagen op rij dus weer eens winnen in Almelo. Als ik het goed had gezien was die drie thuis overwinningen op rij ook een record dat de Heraclieden in handen hadden.

Ben groot fan van Neres, maar vooralsnog ver verwijderd van niveau dat Anthony haalt en hij zelf heeft gehaald.
 

Abubakari

Well-known member
Ajax op de spaarstand naar de degelijke zege, Haller laat vandaag zien hoe belangrijk hij is, Klassen ook wel trouwens met alweer een goal en een assist.

Als troost voor onze Brabantse vrienden nog een mooie carnavalsklassieker.

Zo'n goeie hebbe wij nog niej gehad...😆
IMG_20210214_011107.jpg
 

Bonehead

Well-known member
Roger "eierdop" Schmidt heeft natuurlijk volkomen gelijk. Na een vergadering die de Donner Party oversteeg trekken de heren een lijn waarbij Haller overduidelijk met zijn schouder buitenspel staat en toch keuren ze het doelpunt toe. Tis wa. Wel een beetje amateuristisch allemaal.
 

Abubakari

Well-known member
Ja, dat vond ik ook raar, enige wat ik kon bedenken dat die speler achter hem buitenspel opheft met zijn voet en dat ze dat uit een ander standpunt zagen want met wat ze op studio sport laten zien is het gewoon buitenspel. Ik ben wat dat betreft veel vergevingsgezinder dan Schmidt, ook de var kan zich vergissen, geen probleem.
 
Bovenaan