Eredivisie Ronde 22

Hup

  • Ajax

  • Heracles

  • ADO

  • PSV

  • PEC

  • Groningen

  • VVV

  • Willem II

  • Feyenoord

  • Twente

  • Vitesse

  • Emmen

  • AZ

  • Heerenveen

  • RKC

  • Fortuna

  • Sparta

  • FC Utrecht


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bonehead

Well-known member
Het is een gelukje dat topploegen nu eenmaal hebben, gewoonweg omdat ze vaker in die positie komen. Maar ik vind het vreemd dat je een beeld laat zien inclusief lijn waarop het buitenspel is en daar dan doodleuk onderzet dat het geen buitenspel is. Dan neem je de kijker niet serieus. Erg jammer voor Heracles dat tot dan prima speelde. Voor een club als Heracles, dat al moeilijk scoort, wordt het wel heel moeilijk als je achter komt te staan tegen zo'n club als Ajax. Ik ben zeer te spreken over de volwassen reactie van Pröpper. Sowieso een sympathieke vent. Naja halen we een week later die rooin in.
 

SanMark.

Well-known member
Bijna 4 minuten hebben ze er naar gekeken. Dat is toch ook van de zotte ?

Ik zou gewoon een tijdlimiet instellen van 1 minuut daarna neem je het advies over van de grens.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Joey Veerman is net geblesseerd geraakt, Schone speelt. Henk Veerman speelt ook niet in de basis.
 

JMD

Well-known member
Ik zou gewoon een tijdlimiet instellen van 1 minuut daarna neem je het advies over van de grens.
Eens. Nog algemener: dan blijft de beslissing van de scheidsrechter staan. (want soms gaat het om een beslissing van de scheids die bekeken moet worden)

Vind je dat trouwens ook als er 2 zaken teruggekeken moeten worden in 1 aanval? (bv een overtreding en buitenspel)
 

MWLC

Well-known member
Opstellingen
Feyenoord: Bijlow; Geertruida, Botteghin, Senesi, Malacia; Fer, Toornstra, Diemers; Berghuis, Linssen, Haps
Willem II: Muric; Owusu, Holmén, Van Beek, Köhn; Nunnely, Spieringhs, Selahi, Köhlert; Wriedt, Pavlidis

Hup Feyenoord.
 
Bovenaan