Eredivisie ronde 2

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het zit PSV niet mee. Na de blessures van Lammers en Pereiro, lijkt nu ook Lozano een vervelende blessure te hebben opgelopen. Croky Gapko is zijn vervanger.

Pascallovic

Well-known member
Aha. Hadden we het toch goed gezien. Maar dan niet strafbaar hands neem ik aan...
De regel is tegenwoordig dat een handsbal in een aanvallende situatie altijd hands is en er afgefloten moet worden...

De VAR had denk ik het juiste camerabeeld niet paraat, want op de eerste herhalingen was het niet zo heel duidelijk. Pas in de rust kwam FOX met een beeld waarop het duidelijk hands was. Tenminste als de VAR dat camerastandpunt had gezien, kan ik mij niet voorstellen dat ie het doelpunt had laten staan.

Laatst bewerkt:

PES5

Administrator
Forumleiding
Uit de categorie wist u dat?

Abubakari's aanwezigheid in een stadion allerminst een garantie is op een rake penalty.

PES5

Administrator
Forumleiding
Eensch.

En Odgaard was zwaar ruk vandaag. Opvallend wel, omdat hij in de voorbereiding echt heel mooie dingen liet zien.

JMD

Well-known member
De VAR had denk ik het juiste camerabeeld niet paraat, want op de eerste herhalingen was het niet zo heel duidelijk. Pas in de rust kwam FOX met een beeld waarop het duidelijk hands was. Tenminste als de VAR dat camerastandpunt had gezien, kan ik mij niet voorstellen dat ie het doelpunt had laten staan.

Maar ik mag toch aannemen dat de VAR over dezelfde camera's beschikt als FOX (die verzorgen immers de registratie)

Batigoal

Well-known member
Eensch.

En Odgaard was zwaar ruk vandaag. Opvallend wel, omdat hij in de voorbereiding echt heel mooie dingen liet zien.

Gaat Heerenveen nog een nieuwe linksback halen? Volgens mij hebben ze op dit moment niet echt een vervanger en Woudenberg zelf vind ik wel een dissonant in dit team. Van Bergen-Ejuke is trouwens een prima koppeltje voorin.

SuikerBrood

Well-known member
Gaat Heerenveen nog een nieuwe linksback halen? Volgens mij hebben ze op dit moment niet echt een vervanger en Woudenberg zelf vind ik wel een dissonant in dit team. Van Bergen-Ejuke is trouwens een prima koppeltje voorin.
Denk het niet. Skovgaard kan er spelen bij nood. Woudenberg net zijn contract verlengd.

Unregistere

Well-known member
Eensch.

Ja, dat is zuur. Had meer van Odgaard verwacht naar aanleiding van alle positieve verhalen uit de voorbereiding. Maar misschien moet hij net als Lammers vorig seizoen nog even warmdraaien en komt hij alsnog los?

SuikerBrood

Well-known member
Ja, dat is zuur. Had meer van Odgaard verwacht naar aanleiding van alle positieve verhalen uit de voorbereiding. Maar misschien moet hij net als Lammers vorig seizoen nog even warmdraaien en komt hij alsnog los?
Moet het wel een stuk beter worden. Hij heeft wel een goed linkerbeen. Nu nog in stelling brengen.

PES5

Administrator
Forumleiding

Ja hoor. Hij krijgt rustig de tijd. Als mijn informatie klopt, zijn we wel flink bezig om Buitink naar Friesland te halen.

Verder komt er sowieso nog een middenvelder bij en ik heb ook gehoord dat ze toch op zoek zijn naar concurrentie voor Woudenberg. Laatstgenoemde is defensief inmiddels zeer stabiel overigens, maar aan de bal blijft het behelpen.

Bovenaan