Eredivisie ronde 2

SuikerBrood

Well-known member
Ben benieuwd of Heerenveen het spel een beetje weet te maken de tweede helft. Had gehoopt dat ze langer wat countervoetbal hadden kunnen spelen met Ejuke en van Bergen.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het is overigens niet waar ook, zoals ze net in de herhaling lieten zien. Op het moment van schieten stond Vermeer zijn linkervoet nog op de lijn.

Pascallovic

Well-known member
Het is overigens niet waar ook, zoals ze net in de herhaling lieten zien. Op het moment van schieten stond Vermeer zijn linkervoet nog op de lijn.
Ben ik het niet mee eens. Hij staat net niet op de lijn. Zal weer net die centimeter of millimeter zijn. Weet niet wat ze nu precies willen met die regel. Bij het WK voor vrouwen zijn er penalty's over laten nemen voor dit verschil. Nu hoeft dat van mij ook weer niet, want het is gewoon een goede redding, maar het geeft wel veel onduidelijkheid.

Pascallovic

Well-known member
Wat is die Odgaard een houtenklaas vandaag. Goede voorbereiding gedraaid lees ik, maar in de 2 wedstrijden laat ie voorlopig heel weinig zien.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat is die Odgaard een houtenklaas vandaag. Goede voorbereiding gedraaid lees ik, maar in de 2 wedstrijden laat ie voorlopig heel weinig zien.

Wel logisch toch. Als hij naast fysiek sterk zijn ook nog een beetje kon voetballen, was hij nooit door Sassuolo aan Heerenveen verhuurd.

Batigoal

Well-known member
Die Ejuke is wel een leuke speler, maar verder is het allemaal wel erg pover wat er bij Heerenveen op het veld staat. Ik was wel zeer benieuwd naar mijn vroegere FM-aankoop ?dgaard, maar die valt me nog niet mee.

Bovenaan