Jawel, hij nam de bal mee met zijn linkerhand/arm.Mooie goal die 0-1, gebeurde recht voor mijn neus. Zo op het eerste oog leek er een handsbal te zijn, maar dat was dus niet zo?
Het lek is boven bij PSV
Aha. Hadden we het toch goed gezien. Maar dan niet strafbaar hands neem ik aan...Jawel, hij nam de bal mee met zijn linkerhand/arm.
De regel is tegenwoordig dat een handsbal in een aanvallende situatie altijd hands is en er afgefloten moet worden...Aha. Hadden we het toch goed gezien. Maar dan niet strafbaar hands neem ik aan...
De VAR had denk ik het juiste camerabeeld niet paraat, want op de eerste herhalingen was het niet zo heel duidelijk. Pas in de rust kwam FOX met een beeld waarop het duidelijk hands was. Tenminste als de VAR dat camerastandpunt had gezien, kan ik mij niet voorstellen dat ie het doelpunt had laten staan.
Eensch.
En Odgaard was zwaar ruk vandaag. Opvallend wel, omdat hij in de voorbereiding echt heel mooie dingen liet zien.
Denk het niet. Skovgaard kan er spelen bij nood. Woudenberg net zijn contract verlengd.Gaat Heerenveen nog een nieuwe linksback halen? Volgens mij hebben ze op dit moment niet echt een vervanger en Woudenberg zelf vind ik wel een dissonant in dit team. Van Bergen-Ejuke is trouwens een prima koppeltje voorin.
Eensch.
En Odgaard was zwaar ruk vandaag. Opvallend wel, omdat hij in de voorbereiding echt heel mooie dingen liet zien.
Moet het wel een stuk beter worden. Hij heeft wel een goed linkerbeen. Nu nog in stelling brengen.Ja, dat is zuur. Had meer van Odgaard verwacht naar aanleiding van alle positieve verhalen uit de voorbereiding. Maar misschien moet hij net als Lammers vorig seizoen nog even warmdraaien en komt hij alsnog los?
Ja, dat is zuur. Had meer van Odgaard verwacht naar aanleiding van alle positieve verhalen uit de voorbereiding. Maar misschien moet hij net als Lammers vorig seizoen nog even warmdraaien en komt hij alsnog los?